Inlägg från: Anonym (Kuksugaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kuksugaren)

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Anonym (Renlig!!) skrev 2013-06-09 11:53:11 följande:

2 gånger om året ( jul och midsommar ) oavsett om det behövs eller ej!!

Du måste ju verkligen lulta illa om du tvättar kallingarna 2 gångee i året
  • Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (Olika) skrev 2013-06-11 11:38:55 följande:

4e dagen med samma nu

Bra 4de dagen samma på nu jep samma här också 4de dagen uta tobak jäär :)
  • Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (Nannad) skrev 2018-09-03 16:22:22 följande:

Har bytt någon gång..mer aldrig igen..fick orena kallingar vid byte..

Ööö.... va?
  • Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (52) skrev 2018-09-03 22:21:28 följande:

52gånger/år

Okej alltså en gång i vecka låter mycket 52 ggr i året men jag dubbelt eller 3 ggr oftare än du 156ggr i året byter jag vad?!?! 156 grr året oj jösses det blir till mycket nummror :D
  • Anonym (Kuksugaren)

Jag byter ööö... jo varannan var tredje dag ibland om jag är hemma kan det bli 4 dagar med samma boxershorts på mig men inte luktar det kiss när jag sitter nånstans och försöker lukta lite om det luktar men nä, oftast nog varannan dag kan bli t.o.m. nångång varje dag beror på hur svettigt jag har efter arbetet jag kan svettas t.o.m. i rumpan kan vara en svettrand där bak inte såndär brun bajs rand nej nej nej en svettrand då byter jag

• Anonym (Kuksugaren)
    Anonym (Rimlig) skrev 2018-09-12 05:11:46 följande:

Vad är det för fel på er? Byt era underkläder minst en gång om dagen för fan. 

Hmmm fel på er??? Kan det bero på min aspergees syndrom eller min hypokondria eller min läs och inlärningssvårigheter som är fel på mig jag är fan så dålig att lära mig från text men jag kan hela teatrar utantill 6 och en halv timme teater utantill kan jag alla repliker och accenter och dialekter plus numror, "normala" kan knappt lära sig 60 numror på 7 dagar utantill jag lär mig 60 numror utantill på 25 minuter!!! Jaa nå tillbaka till ämnet..... Man behöver inte vara så ren som du tror att man mste vara, hah varje dag ne-e så smitsig är inte kuken
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?