• Tom Araya

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Alltid vid dusch/bad, aldrig annars. För mig blir det oftast mellan varje till varannan dag, ibland var tredje beroende på vad man gör, har gjort och hur social man ska vara.
    På jobbet händer det att jag får slut på rena kalsonger, då går jag hellre utan efter duschen tills jag kommer hem och då brukar jag inte heller bry mig om att ta på några förrän morgonen efter när jag går upp.

Jag brukar försöka se till att vara någorlunda nyduschad när jag har sex med en tjej, kan bli lite svårt ibland då jag är förbannat morgonkåt. Kan lösas med dusch kvällen innan och tvätt av dom viktigaste delarna samma morgon, innan det ska ske så att säga.
  • Tom Araya
    Anonym (JG) skrev 2010-01-28 10:57:22 följande:

kunde inte bestämma var denna tråd skulle läggas men bestämde mig att här blir bra.

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Min man byter kalsonger varannan dag, han tar av sig dem när han kommer hem ifrån jobbet och byter självklart om det behövs men han anser att man kan gott ha samma kalsonger en dag till om de inte luktar samt ser grisiga ut.

Hur gör ni?

Jag byter varje gång jag duschar, vilket oftast är varje dag, ibland varannan dag och ibland två gånger om dagen.

Jag ser ingen mening i varken klädbyte utan dusch eller dusch utan klädbyte. Det hänger ihop för mig.
  • Tom Araya
    Anonym (Mj) skrev 2018-08-30 13:19:20 följande:
    Du visste väl att du har svarat i denna tråd redan förut? :)

För 8 år sedan!!!!! :D

Hahaha UNDERBART!!
    Missade det. Skrattande
  • Tom Araya

Jag har samma kalsonger rätt länge. Har väl kanske 20 par och köper inte ofta nya. Jag tvättar ju dem såklart, men inte byter, det är ju ändå desamma 20 par som går runt rätt länge.

Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?