• Scratchy

Hur ofta byter ni killar kalsonger?

Baby Y skrev 2010-01-30 20:54:03 följande:
    Nej självklart inte. Men eftersom det gällde snubbar nu så... ja du förstår väl.
    Nej det gällde kvinnor, eftersom det var ManligMan du svarade till när du drog upp att ligga med skitiga underliv, och vad jag kommer ihåg så är han hetro...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:54:52 följande:
    Gör det. De är gedigna.
    Alla har vi våra specialintressen. Grattis till att ha hittat ditt!
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-30 20:02:51 följande:
    Beror väl alldeles på VILKEN miljö du pratar om
    Närmiljön... hehe
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:58:06 följande:
    Ja visst men sen gjorde väl jag en tankevurpa och började gaffla om mäns arlsen av nån anledning och deras torkningsvanor. Helt OT kanske men då får ni väl trycka på den fula handen
    Haha... ja men det är alltid bra att ta chansen att ventilera det man har på hjärtat... jag tänker inte trycka på handen, jag tycker att du förbättrat diskussionen...
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 20:58:39 följande:
    Ja personlig hygien är definitivt ett intresse jag har. Fler borde ha det.
    Jag är intresserad av den, men bara min egen och den som tillhör folk jag kommer i närheten av. Och sen om någon säger något som får igång min nyfikenhet. Till exempel så väntar jag med spänning på hur man kissar för att få kiss på snoppen som jag frågade vem-det-nu-var tidigare i denna tråden.
  • Scratchy
    Baby Y skrev 2010-01-30 21:14:46 följande:
    Där kan jag tyvärr inte bistå dig då jag lyckligtvis inte har nån snopp, men jag har faktiskt hållit en sån en gång när det skulle kissas och det verkar ju som att det krävs en viss teknik för att det ska gå bra. Jag misslyckades kapitalt så det bara sprutade hejvilt. Kanske är det nåt i de banorna?
    Mmm, kanske. Jag fattar dock inte...
  • Scratchy
    Anonym (Cullen) skrev 2010-01-30 21:41:39 följande:
    Kör vidare på Scratchys spår här.. Det handlar väl inte om urin PÅ snoppen, utan snarare om den urin som rinner UR urinröret efter toabesök.. Skitsamma hur mycke ni tvättar, för när ni går så kommer den sista skvätten i kallingarna.. Killar borde använda kalsongskydd..
    Och hur skulle det hjälpa att tvätta den efter att man kissat i sånna fall?
  • Scratchy
    Anonym (Cullen) skrev 2010-01-30 22:15:23 följande:
    Du missförstod mig nog.. Det jag menade var att det hjälper inte, för urinen är juh inte PÅ snoppen
    Jaha, jag trodde att du körde vidare på mitt spår bokstavligare än du gjorde... jag har en dålig dag idag... fattar ingenting av vad folk skriver...
  • Scratchy
    Anonym (Elof) skrev 2010-01-31 18:27:19 följande:
    Ja precis, slöseri på vatten och tvättmedel.
    Tvättar du dina underkläder i vatten?
  • Scratchy
    Anonym (Elof) skrev 2010-01-31 18:37:34 följande:
    Det är två saker jag inte riktigt förstår här. För det första, varför frågetecken efter "ja"?

För det andra, varför just cola? Hur bra fantasi har du liksom?
  • Scratchy
    Anonym (Elof) skrev 2010-01-31 19:23:57 följande:
    varför inte? vad tvättar du med då? urin?
    Din fantasi är både begränsad och sjuk...
    Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
  • Scratchy
    Gosig kille skrev 2010-01-31 22:18:27 följande:
    Kul fråga!Varje dag byter man sina kallingar. Ibland fler gånger (tränar ju ofta). Har 37 par så det är lugnt. Ingen risk att bli utan.
    Sen när du gått igenom allihopa så kan du tvätta dem...
    Shit va tjuriga partiledarna är inför årets val...
  • Scratchy
    Gosig kille skrev 2010-02-02 19:25:57 följande:
    Hinner inte gå igenom alla. Har doch många favoriter. Tvättar en gång i veckan.
    Kan du inte beskriva dina favoriter lite mer ingående? Jag dör av nyfikenhet...
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Scratchy
    Anonym (Rofvenhielm) skrev 2010-02-05 11:54:23 följande:
    Kalsonger..? Kvinnor föredrar när klubban trillar ner och slår dem i pannan när de knäppt upp mina jeans. Ingen vill hålla på och krångla med några kalsonger.
    Så du har en klubba istället för kalsonger?
    Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
  • Scratchy
    Add3 skrev 2010-02-14 11:18:23 följande:
    En gång i veckan, men då vänder jag dem bakofram och in och ut under veckan så det är ingen fara...
    Sätter du dem på huvudet också eller?
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Scratchy
    Tom Araya skrev 2010-02-18 08:09:12 följande:
    Jag brukar försöka se till att vara någorlunda nyduschad när jag har sex med en tjej, kan bli lite svårt ibland då jag är förbannat morgonkåt. Kan lösas med dusch kvällen innan och tvätt av dom viktigaste delarna samma morgon, innan det ska ske så att säga.
    Det viktiga är ju att du tar av dig kalsongerna i alla fall...
  • Scratchy
    Add3 skrev 2010-02-21 02:13:31 följande:
    I-landsproblem?
    Menar du att folk i u-länder inte bryr sig om hygien? Fy, vilka fördomar!!!
Svar på tråden Hur ofta byter ni killar kalsonger?