• boomstar

Könsoperation, Kvinna till Man?

Om jag var tjej och ville byta kön, eller skaffa kuk, skulle jag förstora klittan naturligt istället. Det går alldeles utmärkt! Suga, pumpa, stretcha, träna. Har sett effektiviteten på tjejer med olika rutiner med egna ögon. Då riskerar man inte att nerver klipps av (=minskar känsel) eller det blir erigeringsproblem. Tvärtom, ju mer en kvinna "tränar" klittan desto lättare blir den hård. Och med tanke på hur snabbt det faktiskt går att forstora en klitta på det här sättet, så borde det gå att uppnå anselig längd över tid. Som utan problem kunde penetrera och skapa njutning i en annan kvinna.
    (kukar går dock inte förstora knappt något alls med samma metoder, det är för många ligament och annat i en manskuk, som gör att den inte går att förstora naturligt)

Jag fattar inte varöfr folk ska hålla på att operera sig så mycket. Om en tjej vill skaffa kuk behöver hon väl t ex inte ta bort brösten bara för det. Det är väl toppen ha lite av varje :) En vän har en kompis som är man, med fungerande kuk och biologiska barn, som också hade stora fullt feminina bröst! Helt naturligt, men han opererade bort dom. Det var väl jättesynd! I en mer tolerant värld hade det ju vart en tillgång att ha både och! :)
    Vad är det för fel på mittemellan. Varför ska allt vara binärt?!

Svar på tråden Könsoperation, Kvinna till Man?