• Svar på tråden Britax vigour 4+
  • Zelmilainen

sök bland gamla trådar. det finns flera äldre trådar, men även ganska färska bara från de senaste veckorna...

Vill ha bebis nuuu!!!
  • CarlHerman

Vi har en britax vigour från 08 och är jättenöjda med den! Vet att de gjort om den en del i de nyare modellerna dock. Svårt att hitta en mer lättkörd vagn tror jag, man kan köra den med lillfingret.

• Jag kom inte på något bättre
    CarlHerman skrev 2010-01-29 23:21:19 följande:
    Vi har en britax vigour från 08 och är jättenöjda med den! Vet att de gjort om den en del i de nyare modellerna dock. Svårt att hitta en mer lättkörd vagn tror jag, man kan köra den med lillfingret.
    Men gud så bra! då satsar jag på en sån som sommar vagn nu :)
    Zelmilainen skrev 2010-01-29 23:12:53 följande:
    sök bland gamla trådar. det finns flera äldre trådar, men även ganska färska bara från de senaste veckorna...
    Okej, jo de gamla trådarna har jag sett, får ta o leta efter de nya :)
    ~Alicia, Min Eviga Sol I Mörkret~
  • Zelmilainen

det står mellan den, emmaljunga nitro och kanse tako jumper för oss. de två förstnämnda just för att de antagligen är de enda som går in på längden på högkant i bagagen i vår bil vilket ger extra plats åt våra hundar bak. många vagnar med roterande framhjul blir gärna ganska långa ihopfälld har jag märkt. den sistnämnda har stora roterande hjul fram, samt vändbar sits (den enda jag hittat med de kraven), men det blir 87 cm lång ihopfälld... det jag möjligen inte gillar med britaxen är att sufletterna känns lite korta, iaf jämfört med emmaljungas... annars verkar den super.

Vill ha bebis nuuu!!!
Svar på tråden Britax vigour 4+