• Emastar

Sitter fast i ett straightförhållande

Jag befann mej i en liknande situation för några år sen. Då var jag tillsammans med en kille, men det senaste året hade väl inte vart nåt direkt förhållande. Utan det var mest praktiskt att bo ihop, slutade med att han skickade ett sms en kväll när jag jobbade. Dvs, han gjorde slut på sms, jag och hunden skulle vara ute ur det gemensamma boendet kommande helg.. Jag hade haft det i tankarna länge att flytta ut men inte tagit tag idet.
    jag bytte adress och insåg att det var nåt jag bnorde ha gjort för längesen, för första ggr kände jag riktigt efter vad JAG ville leva för liv.  Och som jag länge hade känt så var inte killar min grej...  Jag blev efter några månader tillsammans med min bästa vän som är en tjej. Och vi håller fortfarande ihop som ett par...

Stå på dej!! Och gör saker för att DU vill. Du behöver inte berätta för din nuvarande sambo att du tror  att du itne är straight, säg bara att dina känslor gör han inte finns där längre.. För det är väl ändå en del av sanningen??

Lycka till !!

Svar på tråden Sitter fast i ett straightförhållande