vagrar flaskan, snalla hjalp!
Hej!
Hej!
Jag har seriost kopt varenda javla flaska och napp till som gar att kopa... Gaaah!
Jag gar snart i personlig konkurs av alla jadrans special napppar och flaskor jag har kopt for att hon ska ta flaska haha!
idag tog hon flaska med brostmjolk i och drack (sog i sig, ho fattade hur man gor) typ 10 ml (ingenting men nagot!)!
nej, hon tar inte flaska langre. det var bara en engangsgrej...
Min dotter (nu 6 manader och 3 veckor) kan suga pa en flaska nu (dock sa far hon bara i sig typ 5 ml innan hon trottnar och blir arg). jag ammar nu var 3:e timme typ och hoppas pa att hon ska vanjas av med det snart... Hon ater bra (vissa dagar mer och vissa mindre). Vatska far hon i sig genom en pipmugg dar vi har tagit bort ventilen och "haller" i henne vatska.
Hej!
Long time no see.
Bara intresserad hur det gick for alla med flaskan?
Med mig gick det faktiskt inte sa bra men har nu vid 19 manaders alder slutat amma och hon ar flaska (hon slutade ammas for 2 veckor sen av sig sjalv och vill ha flaska varje gang hon ska sova eller mysa). Haha, jag har alltsa gett henne en flaska per kvall sen hon foddes (har provat alla flaskor pa marknaden) och NU tar hon den (den billigaste varianten dessutom). ojojoj.
Om jag far fler barn i framtiden ska jag introducera flaska fran dag 1 (med amning) sa att jag aldrig far detta "problem" igen.