Min vän visar musen när vi är ute
Min vän är 24 .
Har haft det ganska tufft med sin vikt under några år, och har haft en del svårigheter med sina killar hon träffat.
Inte det som är poängen...
Men varenda gång hon druckit så får hon för sig konstiga saker.
Hon har en tendens att alltid visa musen när vi är ngnstans . På en förfest m.m.
Ibland leker hon att hon är full när hon knappt druckit och lägger sig på golvet och snuskar sig , det har t om hänt att killar har pissat på henne under fyllan . Fullt medveten egentligen ligger hon och njuter av pisset.
Hon har haft sex med ett antal killar under årets gång, en av dom glömmer jag aldrig. Hon förstörde min toalett när hon hade sex , under denna kvällen hade hon mens , drog ut tampongen i min trappuppgång och bara slängde iväg den, sen hade sex med killen.
Hon har använt mina privata dildosar med killar som hon hittat i min säng . .. .
och hon skojjar om sakerna när hon tar upp det.
Jag förstår inte som vän hur hon kan bete sig så? ANVÄNDA mina saker och t om skämma ut mig så fort hon är full.
Folk har ju sett ner på mig också och tror jag är likadan!!
Hon är världens snällaste och bästa när hon är nykter,så jag vill inte förlora henne som vän , men jag vågar inte heller berätta att jag inte tycker det är okej ( jag är nog lite fel ), och rädd för att hon ska ta illa upp .
Kan någon ge mig råd vad jag ska göra?