• Anonym (...suck)

Min vän visar musen när vi är ute

Min vän är 24 .
    Har haft det ganska tufft med sin vikt under några år, och har haft en del svårigheter med sina killar hon träffat.

Inte det som är poängen...

Men varenda gång hon druckit så får hon för sig konstiga saker.
    Hon har en tendens att alltid visa musen när vi är ngnstans . På en förfest m.m.
    Ibland leker hon att hon är full när hon knappt druckit och lägger sig på golvet och snuskar sig , det har t om hänt att killar har pissat på henne under fyllan . Fullt medveten egentligen ligger hon och njuter av pisset.

Hon har haft sex med ett antal killar under årets gång, en av dom glömmer jag aldrig.  Hon förstörde min toalett när hon hade sex , under denna kvällen hade hon mens , drog ut tampongen i min trappuppgång och bara slängde iväg den, sen hade sex med killen.

Hon har använt mina privata dildosar med killar som hon hittat i min säng . .. . 

och hon skojjar om sakerna när hon tar upp det.

Jag förstår inte som vän hur hon kan bete sig så? ANVÄNDA mina saker och t om skämma ut mig så fort hon är full.

Folk har ju sett ner på mig också  och tror jag är likadan!!

Hon är världens snällaste och bästa när hon är nykter,så jag vill inte förlora henne som vän  , men jag vågar inte heller berätta att jag inte tycker det är okej ( jag är nog lite fel ),  och rädd för att hon ska ta illa upp .

Kan någon ge mig råd vad jag ska göra?

• Svar på tråden Min vän visar musen när vi är ute
  • Mamsis

Skuta festa med henne kanske?

• Anonym (...suck)
    Mamsis skrev 2010-01-30 23:09:58 följande:
    Skuta festa med henne kanske?
    Ja jag har möjligtvis slutat gå ut så mkt med henne som innnan , men om jag nu skulle sluta helt så kommer hon ju ändå ifrågasätta varför.
  • Anatha
    Anonym (...suck) skrev 2010-01-30 23:11:17 följande:
    Ja jag har möjligtvis slutat gå ut så mkt med henne som innnan , men om jag nu skulle sluta helt så kommer hon ju ändå ifrågasätta varför.
    Ja då får du ju berätta varför.
  • Anonym

Snälla var ärlig och berätta för henne vad du tycker och känner, hon förstör för sig själv och hon kommer ångra sig djupt en vacker dag. Du som äkta vän måste tala om för henne hur du känner och kan hon inte ta det så hade jag inte velat vara vän med en sådan person. Det har redan gått alldeles för långt och hon har säkert skapat ett rykte om sig som hon förhoppningsvis inte vill stå för!

• Anonym (...suck)

Jag vet !! jag vill verkligen , och jag vet redan att hon har ett dåligt rykte efter sig, men jag är så så rädd att hon ska bli ledsen och sårad!  Vill ju trots allt vara en bra vän och försöka berätta det. Det är jobbigt bara.

Även när jag inte är ute med henne så hör jag dessa saker från henne samt andra dagen efter , men hon tycker det är helt okej själv tydligen .

Nu känner jag mig ju värdelös som vän som inte försöker göra ngt åt de.

• bonnieloveskim
    Anatha skrev 2010-01-30 23:15:11 följande:
    Ja då får du ju berätta varför.
    exakt.
    Berätta allt oavsett hur mycket det svider.

OM hon anser att du är en så bra vän så lyssnar hon på dig.
    Annars så är mitt råd att gå skilda vägar.
  • Anonym
    Anonym (...suck) skrev 2010-01-30 23:07:54 följande:
     Hon har använt mina privata dildosar med killar som hon hittat i min säng . .. .
    om hon använder killar som hon hittar i din säng är de väl DINA och då är hon ett svin och ingen riktig vän. DUMPA!
  • Anonym (tjoff)
    Anonym skrev 2010-01-30 23:44:27 följande:
    om hon använder killar som hon hittar i din säng är de väl DINA och då är hon ett svin och ingen riktig vän. DUMPA!
    Hahaha
  • kvinnan47

Ahh men snälla ???? HUR kan du undra vad du ska göra Saken är väl ganska klar att säga ifrån med lejonrytet från första början.
    Tyck om dej själv o skit i alla andra.

• Spyder

Hmmm. Ni verkar ha ganska vilda förfester, eller så är det så att den förfest jag eventuellt hamnar på någon gång per år är väldigt "tråkig"... Du beskriver ett antal grejer som troligen hänt under en längre tid så visst kan det vara svårt att helt ändra attityd över en natt. Följ råden här - tänk på dig själv. Är det en god vän borde hon kunna respektera att du vill ha dina dildosar i fred. Tycker hon om att bli pissad på och inte vill sluta med det får du väl ta ställning till hur störande det är att ha vänner med denna hobby ...  Ja jösses...

Svar på tråden Min vän visar musen när vi är ute