• Bedan

skumt??

Väldigt skumt!

• Bedan

Ja om du inte har någon direkt ovän så är det ju svårt att veta vem det kan vara. Det kan ju vara nån som jävlas också. Obehagligt!

• Bedan
    Anonym skrev 2010-01-31 00:56:32 följande:
    Har ingen ovän vad jag vet och varför skulle någon vilja jävlas på detta sätt?
    hitta.se? Googla på det? Fast finns det inte på eniro finns det kanske inte där heller. Angående varför nån skulle vilja jävlas så så kan jag bara säga; idioter finns det gott om. Det kanske är nån på hans jobb som vill retas?
  • Bedan

Nu menar jag absolut inte att din man är otrogen, men Om han hade varit det kan man ju spekulera i varför personen han varit med skulle ägna kvällen åt att sms:a dig. Hade jag varit med en skön kille hade jag ju inte velat slösa bort tiden med att sms:a?! Jag tror det är nån som jävlas, som sagt var, men jag förstår att du är misstänksam ändå. Själv hade jag nog försökt luska lite...

• Bedan

Man kan ju tycka att han borde ta sig tid att tala med dig efter den persen du haft i natt, men han kanske inte fattar hur allvarligt du tar det?

• Bedan

Jag hoppas verkligen att det bara är en mupp som håller på... Personen i fråga MÅSTE ju inte ha talat med din man, utan kan bara ha tänkt det logiska att du antagligen talat med honom och därför skickar sms och fortsätter hålla på.

• Bedan
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 10:45:11 följande:
    Om ni trycker på "visa endast" i trådstarten får ni se nåt spännande ;)
    Jo jag tänkte också på det förut, men var nog för trött och förkyld för att tänka tanken ända fram. Nåja... så roligt man kan ha det :)
  • Bedan
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:07:19 följande:
    Jag hade svarat "se till att han äter ordentligt och ser sig för när han går över gatan" 
    Det ska jag komma ihåg att skriva ifall jag någonsin hamnar i TS situation!
  • Bedan
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:09:24 följande:
    Kom ihåg att inte bry dig åtminstone...Eller gör slut. Har man ett så gaggligt förhållande att man blir påverkad av en sådan sak är man antingen 13 år eller olycklig tror jag. 
    Jag har haft tillräckligt många dåliga förhållanden för att komma ihåg att inte bry mig. Ifall min kille vill vara otrogen kan han väl vara det, och ifall jag då inte vill vara ihop med honom efter en sån grej så slipper jag.
    Dessutom, ifall jag skulle få ett sånt sms skulle jag ändå bara ta för givet att det var hans psykoex som ville jävlas och så hade jag inte svarat... eller skrivit det du skrev :)
Svar på tråden skumt??