• Kojbe

skumt??

Om jag var du skulle jag nog ta och kolla med hans jobb OM han verkligen varit där....

• Kojbe

Ärligt talat vem och varför skulle de viljas djävlas? Varför hade han inte svarat tidigare? Hör han inte telefonen? Nej *skumt* som tråden heter tycker iaf jag det är för annars borde han svarat el hört av sig redan i natt.

Hur skulle personen fått ditt nr eg?
    Måste vara någon som på något sätt känner din man (tror jag) el så har du någon förfärlig *vän* i din omkrets........

Vilket som när det går så långt och det rör sig om flera sms så brukar man säga *ingen rök utan eld* MEN det betyder inte han är skyldig till något i sig utan kan ju vara någon som han så att säga ratat och därmed vill personen kanske förstöra för honom och ge hopnom problem men rent omedelbart känner jag det är något skumt med det hela då han inte varit kontaktbar under natten!!!

• Kojbe
    Bedan skrev 2010-01-31 09:55:33 följande:
    Nu menar jag absolut inte att din man är otrogen, men Om han hade varit det kan man ju spekulera i varför personen han varit med skulle ägna kvällen åt att sms:a dig. Hade jag varit med en skön kille hade jag ju inte velat slösa bort tiden med att sms:a?! Jag tror det är nån som jävlas, som sagt var, men jag förstår att du är misstänksam ändå. Själv hade jag nog försökt luska lite...
    OM han somnat? Hon är uttråkad och går igenom hans mobil kanske? Har hänt förr
  • Kojbe
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 15:55:41 följande:
    jo genom mig
    Det du föreslår är inte bara olagligt utan direkt korkat och jag hoppas din syster blir av med jobbet OM hon hjälper dig!
Svar på tråden skumt??