Inlägg från: Anonym (kolla hans mobil) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kolla hans mobil)

skumt??

Jag hade blivit rejält misstänksam mot min man fram tills dess att jag fick tag på hans mobil (antingen genom att kräva att få den eller ta den själv). Sedan hade jag slagit in numret som SMS:et kommer ifrån. Om telefonen "känner igen" numret och du ser att det är ett nummer han själv använt, då har du svaret. Visar telefonen att den inte känner igen numret hade jag varit betydligt lugnare...

Lycka till! Hoppas att det "bara" är en idiot som vill skada dig och skicka taskiga SMS och att din man talar sanning.

Det är tyvärr inte alls otroligt att det är en älskarinna som SMS:ar. Hon kanske är jättesvartsjuk på dig och vill sabba för er två så att hon kan få honom helt själv om ni går ifrån varandra. Det är snarare mycket troligt skulle jag tycka...

Anonym (drabbad) skrev 2010-01-31 10:27:19 följande:
    Ja denna tjejen har verkligen förstört för oss som att vi alltid är noga att låsa om oss då hon dykt upp här hemma hos oss, vi svarar inte längre på okända nr som ringer vilket gjort att vi missat flera viktiga samtal. Ville bara berätta att det finns otroligt sjuka personer som vill förstöra för andra.
    Usch, vilken mardröm!
    Anonym skrev 2010-01-31 10:34:35 följande:
    Har skickat ett sms till min man och bett honom ringa så fort han kan, vill inte reda ut denna skit själv, för jag förstår ingenting!!!
    Känner så för dig... Måste vara jättejobbigt för dig just nu. Du ska se att det ordnar sig... *kramar om*

Ja! Ut med numret något sätt! Så kan alla skicka ett SMS med texten "Skaffa en egen man, subba!" Det vore tufft tycker jag... Jag är på i alla fall!

Anonym (bubbe) skrev 2010-01-31 11:47:44 följande:
    Om det nuär så att Ts man skulle vara otrogen så är de faktiskt två om det! Du får vara hård men rättvis mot din man, inga lama ursäkter ska godtagas. Ni ska ta reda på vem det är som skickar sms!
    True that... Men den fega fittan som ger sig på TS utan att stå för vem hon är och (kanske) gör borde få en släng av sleven också.
    Anonym skrev 2010-01-31 11:49:52 följande:
    jag skulle nog ge mig på killen istället, det är ju faktiskt han som gör bort sig! det är ju han som är otrogen men tyvärr är det vanligt att tjejer ger sig på tjejer fast att det är killen som är otrogen. ska han komma undan med det?? nä, hitta på en plan o sänk honom sen så djupt det går...jag är på på det=)!!

Håller lite, men inte helt. I detta fallet har "älskarinnan" (eller psykot) tagit ett fegt och aktivt steg enbart för att såra TS. Hon är vidrig. (Det är otrogna män med, men snacka om att psyka på ett fult sätt genom att skicka sådana här SMS...)
Svar på tråden skumt??