Inlägg från: Anonym (drabbad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (drabbad)

skumt??

Jag har haft en tjej som kontaktat mig och påstått saker om henne och min sambo. Blev otroligt misstänksam i början och ifrågasatte min sambo. Den här tjejen hade träffat min sambo ett tag innan vi träffats, flyttat från stan och sen tillbaka igen och då hade hon börjat kontakta honom igen. När min sambo inte nappat kontaktade hon mig och påstod att de haft ett förhållande under hela tiden. Det blev värre och ibland ringer hon hela nätterna på alla våra telefoner. Hon har lugnat sig lite nu men ser inte fram emot när hon får reda på att vi väntar barn.

Hoppas det inte ligger något bakom smsen du fått, men hoppas också för er skull att det inte är en sådan idiot som du råkat ut för som vi.

• Anonym (drabbad)
    Anonym skrev 2010-01-31 10:21:14 följande:
    Fy fasiken vilken sjuk människa!Ja,jag hoppas att detta bara var något tillfälligt spratt från någon full kompis som ville roa sig på min bekostnad,även om jag lär anse  polaren vara en fd kompis efter detta.
    Ja denna tjejen har verkligen förstört för oss som att vi alltid är noga att låsa om oss då hon dykt upp här hemma hos oss, vi svarar inte längre på okända nr som ringer vilket gjort att vi missat flera viktiga samtal.

Ville bara berätta att det finns otroligt sjuka personer som vill förstöra för andra.
Svar på tråden skumt??