• Isanje

skumt??

Ang trollspekulationer. Är man anonym så kan man antingen heta bara Anonym o sen byta till tex Anonym (*****) Men nu heter Ts Anonym (trådstartren) o kan nu ej byta till något annat,bara sitt nick o därmed inte vara anonym.

• Isanje
    Anonym skrev 2010-01-31 11:11:46 följande:
    Personligen så vil ljag inte ulämna mig helt bara för att någon inte tror på mig,  känner mig virrig nog som det är. 
    Givetvis inte. Jag ville bara förklara hur det funkar
  • Isanje
    Anonym skrev 2010-01-31 11:12:46 följande:
    DESSUTOM så lägger familjeliv till (Trådstartaren) efter alla inlägg som ts skrivit - de inlägg som inte har (Trådstartaren) efter sig har alltså inte skrivits av ts!!! Sluta anklaga ts för att vara ett troll - jag tror verkligen inte att hon är det! (Om man nu ska anklaga och spekulera bör man veta vad man snackar om först!)
    Precis,korkat o komma o gapa troll innan man vet hur anonymiteten funkar {#lang_emotions_undecided}
  • Isanje
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:15:24 följande:
    ja. ber om ursäkt. ska vi återgå nu och hjälpa ts eller ska vi fortsätta tjafsa?
    Ja det tycker jag att ni ska göra
  • Isanje
    Isanje skrev 2010-01-31 11:16:08 följande:
    Ja det tycker jag att ni ska göra
    hjälpa ts menar jag såklart
  • Isanje
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:31:50 följande:
    han lär ju ha numret i sin mobil om han e otrogen men säkert under nått kill namn.
    Precis finns det med så tror jag inte han har det under älskarinnan iaf..
  • Isanje
    Anonym (kolla hans mobil) skrev 2010-01-31 11:41:20 följande:
    Ja! Ut med numret något sätt! Så kan alla skicka ett SMS med texten "Skaffa en egen man, subba!" Det vore tufft tycker jag... Jag är på i alla fall!
    Hahahaha eller "skaffa en dildo din slaskf***a"
  • Isanje
    Odetta skrev 2010-02-01 11:56:27 följande:
    Vilken jobbig situation...jag hade blivit jätte nojjig. Men ts....varför frågar du inte om mer specifika saker...tex, vad din man har för ögonfärg eller vad han heter? Fråga henne vad du heter? Kan hon svara på sådanna frågor så skulle jag ta ett ordentligt snack med min man när han kommer hem, och be att få titta i hans telefon. *kram*
    Men tänk om det är hans ex eller liknande då? Då vet hon ju hans namn,när han är född,ev födelsemärken mm.
  • Isanje

TS jag tror att det kan vara nån jävlen som tror att han eller hon är lustig och har roligt på din och din mans bekostnad.

Svar på tråden skumt??