• Mariohn

skumt??

Jag hade svarat "se till att han äter ordentligt och ser sig för när han går över gatan" 

• Mariohn
    Bedan skrev 2010-01-31 15:08:01 följande:
    Det ska jag komma ihåg att skriva ifall jag någonsin hamnar i TS situation!
    Kom ihåg att inte bry dig åtminstone...Eller gör slut. Har man ett så gaggligt förhållande att man blir påverkad av en sådan sak är man antingen 13 år eller olycklig tror jag. 
  • Mariohn
    satakatse skrev 2010-01-31 15:11:28 följande:
    idag är otrohet tydligen jättevanligt, så klart man hajjar till om man får sånt sms.... oavsett om relationen är bra eller inte och om man har passerat 13..
    Ok...Hade jag fått ett sådant sms hade jag garvat.
    Jag känner folk som haft affärer. Tyvärr. Det brukar vara ytterst diskret. Det är faktiskt mest högstadie/gymnasieelever som sysslar med provokativa och kryptiska meddelanden. Men visst. En läkare eller advokat vill säkert riskera sitt rykte genom att bete sig som en sådan barnrumpa om det skulle komma fram...eller så kanske det är husvagnspack som skickar sådant...en gissning bara. 
  • Mariohn
    Bedan skrev 2010-01-31 15:12:34 följande:
    Jag har haft tillräckligt många dåliga förhållanden för att komma ihåg att inte bry mig. Ifall min kille vill vara otrogen kan han väl vara det, och ifall jag då inte vill vara ihop med honom efter en sån grej så slipper jag. Dessutom, ifall jag skulle få ett sånt sms skulle jag ändå bara ta för givet att det var hans psykoex som ville jävlas och så hade jag inte svarat... eller skrivit det du skrev :)
    Precis vad jag tänker. Det kan inte vara en välutbildad och intelligent människa som gör en sådan sak och om min man nu verkligen skulle bli totalt personlighetsförändrad och vilja vara otrogen så skulle han inte vara det med något så pinsamt och sopigt. Det är inte hans grej och jag känner till hans krav för attraktion Man kan välja karlar med god smak så slipper man fjortisdrama
  • Mariohn
    satakatse skrev 2010-01-31 15:18:46 följande:
    finns massa lågutbildad folk vilka uppför sig så boende i lägenhet och hus.. alla är inte läkare osv osv..
    Exakt min poäng...och om ens karl har så kass smak att han vill doppa snoppen i någon som är så pinsam och dramasökande så är det i sig skäl nog att dumpa honom. 
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 15:48:58 följande:
    Oj, vilken drama det har blivit här . Jag har pratat med min man, han har ingen aning om vem det är, men inget han är medskyldig till i  varje fall. Han tror att det är någon med sjuk humor som vill driva med mig. Två av mina vänner har ringt detta nummer, men ingen svarar,varken på samtal eller deras sms. Jag har inte fått några fler sms, eller själv skickat något. Jag undrar bara hur jag ska få veta vem personen är med den vrickade humorn?!
    Som sagt. Svara bara. "Skönt. jag undrade just. Din är hos mig också. Säg till när vi ska byta tillbaka". Bemöt det med humor, likgiltighet eller ett garv. Bry dig inte
  • Mariohn
    houseboatman skrev 2010-01-31 15:54:53 följande:
    Svaret som sagts tidigare är enkelt, du kan inte få reda på om det är ett oregistrerat kontantkort. Det finns inga vägar runt det faktumet. Så enkelt är det. Litar du på svaret din man gav, så är det som andra skrivit; - något ex till honom, eller dig. - någon som i alla fall känner till hans schema och ditt mobilnummer. Det kan ju inte vara så många. Sätt er ned tillsammans, gör en lista över de personerna och kontakta sedan var och en och fronta dom.
    Eller så är TS inte en jävla dramaqueen så hon väljer att inte lägga ner energi på folk som jävlas. Har man ett liv bryr man sig inte om att någon försökte jävlas vid ett tillfälle. Då rycker man på axlarna, tackar sin lyckliga stjärna för att man själv är lycklig och känner med dem som har så tråkigt och olyckligt liv att de måste roa sig med sånt jävla trams.
    Men sen finns det ju andra som gör som du :-9
  • Mariohn
    houseboatman skrev 2010-01-31 15:54:53 följande:
     Det kan ju inte vara så många. Sätt er ned tillsammans, gör en lista över de personerna och kontakta sedan var och en och fronta dom.
    Hahahaha jag kan inte ens föreställa mig hur mycket jag hade garvat om någon hade ringt oss för att "fronta oss" angående ett anonymt sms om otrohet :´) Tur att vi inte umgås med sånt pack. 
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:02:42 följande:
    hur vet du att han är oskyldig? för att han sa det?? vad skulle han annars sagt? erkänt? skulle inte tro att det är så enkelt tyvärr att få reda på att ens partner är otrogen....
    Jag tror att TS vet bäst själv hur hon bör göra. Och oavsett hur trist du har det så finns det folk som inte ens behöver oroa sig. Som känner sin partner. Så skit du i hur hon gör och försök inte projicera ditt misstänksamma leverne på andra för att DU inte kan lita på folk. 
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:07:04 följande:
    jo, det har du rätt i men då är det nog inte sista ggr han är otrogen mot henne om han kommer undan med det så lätt..om han nu varit otrogen vill säga
    Det finns förhållande som är bra!! Om man nu inte tror att någon är otrolgen varför ska man då vända upp och ner på himmel och jord? Lycka till att någonsin få ett förhållande att funka om du ska ställa till ett helvete pga misstänksamhet även när du inte tror att det finns en anledning. Det är sinnessjukt.  TS tror på honom. Varför ska hon då starta en utredning? Är det så du gör? Utreder allt den du lever med gör i förebyggande syfte? Fy fan vad obehagligt.
Svar på tråden skumt??