Inlägg från: Anonym (jorå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jorå)

skumt??

Jag fick ett samtal för längesedan där en kvinna påstod att hennes vännina knullade min man, sedan lade hon på. Tre månader senare ringer samma person igen och säger att hon knullar min man. Hon ringde från hemligt. Jag spårade numret, går att göra oavsett om hon har hemligt eller skyddat. Man ringer sin operatör och begär en spårning, kostar 500 kr, tar ca 1-2 veckor innan man får svaret hem, eller till posten. Kommer i rek brev. Man talar bara om vilket datum det gäller, 500kr per dygn. Nu vet du numret men du kanske kan få ett namn. Funkar dessvärre inte på kontantkort. Jag hade tur, hon ringde från sitt hemnummer, blåst som hon var. Lycka till!

• Anonym (jorå)

Jag hade gjort upp en plan såklart. Berättade inte till man att jag hade fått numret utan väntade till han kom hem. När han väl var hemma så sa jag att han skulle ringa upp denna person, som hade terroriserat mig. Jag hade ett kontantkortsnummer som vi skulle ringa från, som ingen använde. Han fick ringa och säga såhär: hej det är erik, hade de nåt ihop skulle hon säga hej erik, eller liknande. Så han ringde o sa så, men hon sa bara hej, fattade ingenting. Han frågade henne varför hon ringde mig och snackade skit, hon sa bara att hon ej hade ringt, att hon själv under dagen hade fått skumma samtal och skulle polisanmäla osv. Hon var asskärrad. Högtalaren var självklart på, jag märkte att hon var nog bara budet, någon annan hade säkert bett henne ringa. Jag var först misstänksam att han kanske hade varit otrogen, men efter detta förstod att det bara var någon psykopat. Har ej hört ett skvatt efter detta, och det var ca ett år sedan.

Anonym skrev 2010-01-31 21:52:16 följande:
    Konfronterade du henne med detta?
  • Anonym (jorå)

Hon kanske bara tryckte #31#, vad vet jag? Men jag fick det, på svart och vitt;){#lang_emotions_smile}

Anonym (T) skrev 2010-01-31 21:55:39 följande:
    fast är nr hemligt så får de inte lämna ut det.
  • Anonym (jorå)

Tur att hon inte hade hemligt då....

Anonym (T) skrev 2010-01-31 22:05:39 följande:
    förmodeligen för hade hon haft hemligt hade du aldrig fått det.
  • Anonym (jorå)
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-01-31 22:44:04 följande:
    Är du säker på att spårning finns kvar idag?   Jo, inom polisen förekommer det väl - men kav "vanligt folk"  beställa tjänsten fortfarande?   Du skriver att det du berättar hände för länge sedan.
    Ett år sedan. Kolla nätoperatören, det står om de har det.
Svar på tråden skumt??