Inlägg från: Anonym (tvivlar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tvivlar)

skumt??

Anonym (jorå) skrev 2010-01-31 21:45:51 följande:
    Jag fick ett samtal för längesedan där en kvinna påstod att hennes vännina knullade min man, sedan lade hon på. Tre månader senare ringer samma person igen och säger att hon knullar min man. Hon ringde från hemligt. Jag spårade numret, går att göra oavsett om hon har hemligt eller skyddat. Man ringer sin operatör och begär en spårning, kostar 500 kr, tar ca 1-2 veckor innan man får svaret hem, eller till posten. Kommer i rek brev. Man talar bara om vilket datum det gäller, 500kr per dygn. Nu vet du numret men du kanske kan få ett namn. Funkar dessvärre inte på kontantkort. Jag hade tur, hon ringde från sitt hemnummer, blåst som hon var. Lycka till!
    Är du säker på att spårning finns kvar idag?   Jo, inom polisen förekommer det väl - men kav "vanligt folk"  beställa tjänsten fortfarande?   Du skriver att det du berättar hände för länge sedan.
  • Anonym (tvivlar)
    Anonym skrev 2010-02-01 17:28:08 följande:
    Jaa jag vet det är skittöntigt.. Om det inte hamnat bakåt i tråden förstås... Men jag skrev iaf att bilden föreställde ett manligt könsorgan som penetrerade ett kvinnlingt..Var det snuskigt tro?
    Penetrera får man visst inte skriva på FL.  Jag blev anmäld och hela tråden togs bort - tror att det var efter att jag använt det ordet.
  • Anonym (tvivlar)
    Anonym skrev 2010-02-01 22:15:41 följande:
    Vaa?? vilken tråd då? Jag skrev inte just det där hemliga ordet men jag skrev att den manliga var i den kvinnliga men sen skrev jag annorlunda när jag skulle återberätta men herre gud så löjligt,även om det är ett familjeforum främst så är det ju vuxna människor som sitter här och inga små barn..Kommer aldrig begripa mig på fls regler..
    OT, men jag är som vanligt artig och svarar; En annan tråd om en sambo som dråsat in i familjesängen på nattkröken och onanerat medan  hans kvinna och deras två-åring sov  rev upp minnen och frågor hos mig.
     "Bonusen med i sängen?"  hette min tråd.  Min f d make krävde att hans son, 5 år, alltid skulle sova i dubbelsängen som maken själv fått göra som barn. Det är så det går till i vanliga familjer enligt maken.  Han hade  fått rida på sin pappas rygg när hans föräldrar låg med varandra.  Drevet satte igång, FL-are levde sig in i scenen och beskrev den med att pappan penetrerade mamman med barn på ryggen. Tråden had pågått ett par dagar, då plötsligt anmäldes jag  och tråden togs bort.  (de 6 månaders borttagen anonymitet jag också dömdes till togs bort när FL insåg att jag inte är ett troll).
  • Anonym (tvivlar)
    nickefiki skrev 2010-02-02 08:36:28 följande:
    Hur insåg de att du inte var ett troll? Jag skulle behöva veta hur man fixar det.
    Nu kapar vi verkligen TS tråd -  vet inte riktigt, jag mailade i alla fall supporten och beskrev närmare omständigheter i vårt fall.  Det pågick just då en tråd om ändring betr, moderatorer och anmälningar på FL, fick stöd i den tråden, det kan ha bidragit.
  • Anonym (tvivlar)
    satakatse skrev 2010-02-02 08:45:32 följande:
    hmm, jag såg ett program om sånt för ett tag sen, det handlade om incest.. och där tog de upp om såna händerlser där föräldrar blev mer pilska av att barn såg på.. men då tog de upp sådant som att barnent vaknar och kommer till föräldrarnas rum och då börjar föräldrrna bli mer kåta och gör värre saker än vanligt... måtste ju vara samma sak, någon form av insest.. även om det inte är fysisk, men högst psykiskt
    OT, OT, skulle gärna vilja veta vad programmet hette.  Tog upp min bannlysning på FL med vänner, också 40-talister.  Påmindes bl a om filmen "Tomten är far till alla barnen" (på tv i julhelgen), som börjar med en scen som påminner om det du beskriver (mamman har samlag mede sin senaste, barnen lyssnar utanför).  På 60- och 70-talet var många inte så barncentrerade som majoriteten på FL verkar vara. Någon kanske såg " Tillsammans"  om 70-talets kollektiv. I mitten på 60-talet skrev en 19-årig svensk tjej en bok om barnindoktrinering,  där  samlag i närheten av barnen framställdes som naturligt. Knappast för att det ökade lusten hos de vuxna. Snarare som sexualupplysning... Som i barnbokewn Mummel.
    Min f d make är sen 40-talist, så det han påstod om sina föräldrar bör dock ha inträffat i början av 50-talet - kanske incestuöst.  Gränslös upplevde jag i varje fall den släkten.
  • Anonym (tvivlar)
    satakatse skrev 2010-02-02 10:16:53 följande:
    har för mig att ts har löst problemet, sen har tråden levt vidare självmant...hon valde lita på sin man, end of story, sen har det pratas hit och dit om fenomenet och hur man själv skulle reagera och hur andra skulle ha reagerat (och att när någon inte tycker som den andre så är man dum i huvudet och om man summerar det, så är alla smarta och dumma i huvudet...)
    TS karl kommer inte hem förrän i slutet av veckan,  skulle tro att hon vill ta upp frågan med honom öga mot öga, när han kommit hem - och kanske visa sms-en - om hon sparat dem.
Svar på tråden skumt??