skumt??
Ett sånt sms hade jag inte brytt mig om, alls. Hade inte trott på det. Och om det var sant hade jag inte brytt mig det minsta ändå, eftersom jag inte kunde veta det. Hade nog garvat och raderat.
jag skulle aldrig hålla på och "leta bevis" för min sambos ev otrohet. Aldrig forska i skumma sms, rota i hans mail eller mobil. Kanske fråga honom, javisst, men hans svar skulle jag lita på.
är jag naiv? Kanske. Men det skiter jag i. I mitt förhållande litar jag på sambon i vått och torrt. Sen om jag själv skulle snubbla över sanningen att han är otrogen, den dagen den sorgen. Skulle aldrig ta ut något i förskott.
Skulle jag ha minsta lilla gnuttetvivel om min sambo skulle jag inte vara tillsammans med honom. Skulle aldrig kunna bygga ett förhållande och vara rädd för otrohet. Händer det så händer det men händer det inte så varför spekulera och snoka och rota IFALL det är så?
Tror snokerier innan man VET och har BEVIS förstör förhållanden precis lika mycket som otrohet. Att inte lita på sin sambo... varför är man då tillsammans?
Riktar mig nu ej endast till ts, utan tycker hon ska lita på sin sambos ord. Skulle det sen komma fram att sms:en ÄR sanna, så får hon ju ta det DÅ. Inte nu. Nu tycker jag hon bara ska garva åt dem och radera och glömma bort den tragiska människan som tydligen inte har något liv...