• Anonym (T)

skumt??

Anonym skrev 2010-01-31 01:36:13 följande:
    Ja, jag hoppas det är så, försöker få tag på min man, men inte lyckats.
    du får väl ställa en fråga som bara du kan svaret på, något om din man. (födelsemärke etc) då får du ju veta om hon är med din man eller inte.
  • Anonym (T)
    Anonym (jorå) skrev 2010-01-31 21:45:51 följande:
    Jag fick ett samtal för längesedan där en kvinna påstod att hennes vännina knullade min man, sedan lade hon på. Tre månader senare ringer samma person igen och säger att hon knullar min man. Hon ringde från hemligt. Jag spårade numret, går att göra oavsett om hon har hemligt eller skyddat. Man ringer sin operatör och begär en spårning, kostar 500 kr, tar ca 1-2 veckor innan man får svaret hem, eller till posten. Kommer i rek brev. Man talar bara om vilket datum det gäller, 500kr per dygn. Nu vet du numret men du kanske kan få ett namn. Funkar dessvärre inte på kontantkort. Jag hade tur, hon ringde från sitt hemnummer, blåst som hon var. Lycka till!
    fast är nr hemligt så får de inte lämna ut det.
  • Anonym (T)
    Anonym (jorå) skrev 2010-01-31 22:04:24 följande:
    Hon kanske bara tryckte #31#, vad vet jag? Men jag fick det, på svart och vitt;)
    förmodeligen för hade hon haft hemligt hade du aldrig fått det.
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:38:49 följande:
    OT men jo, det går aldeles utmärkt. Det finns inte stöd i lagen för "hemliga" telefonnummer.
    nej det går inte. det finns en anlednign att man har ett hemligt nr. ett hemligt nr får aldrig lämnas ut. du kan itne ringa till eniro och be att få ett nr som visar sig vara hemligt, då får de inte ge ut det.
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-01-31 23:51:38 följande:
    Nä, inget födelsemärke, inget man liksom kan ta på och även om jag sitter o studerar detta kort så kan jag inte säga att det är min mans eller inte, eftersom man ser en sån liten del, så att säga . men jag måste erkänna att jag nu mår väldigt illa, för bara tanken på att detta skulle kunna vara min mans får mig att vilja spy . fasiken också, velar fortfarande om jag ska skicka ett meddelande och fråga efter en annan bild?!
    du kan ju alltid fråga efter en bättre bild. men nåt intimt måste du ju kunna svara på som bara du vet och din man.
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-02-01 01:24:10 följande:
    Jo, det går. Så länge som du har ett abbonemang så måste de som tillhandahåller tjänsten ge ut numret om någon frågar. Vad har Eniro med saken att göra? Om du inte sätter ut ditt nummer i en telefonkatalog så kan ju ingen hitta ditt nummer i katalogen, eller på valfri sajt.
    Inte om du har en tjänst som heter hemligt nr. då får inte någon inte ens operatören ge ut numret till privatpersoner. därmot kan polisen få tillgång till nr.
  • Anonym (T)
    Anonym skrev 2010-02-01 03:42:04 följande:
    Svar på: "nej det går inte. det finns en anlednign att man har ett hemligt nr. ett hemligt nr får aldrig lämnas ut. du kan itne ringa till eniro och be att få ett nr som visar sig vara hemligt, då får de inte ge ut det." Svar: Man får inte ut det hemliga numret, man får namn och adress på den som har det dock.
    nej inte det heller.
Svar på tråden skumt??