skumt??
Vad jobbar han med, med tanke på att han inte går att nå/svarar en lördagkväll?
Vad jobbar han med, med tanke på att han inte går att nå/svarar en lördagkväll?
Men usch, får hoppas det är någon med taskig humor bara...
.
Ring upp och fråga vad denne har för problem, skulle jag gjort. Inte säkert du får något svar men... Kolla även din mans mobil senare om numret finns med där bland meddelande el samtal. Även om han förmodligen jobbar nu och inte kan ta ditt samtal är det ju fullt möjligt att han gjort nåt med henne och hon nu kanske är full och är trött på skiten. Att smyga alltså och messar dig. Fast vi får hoppas mitt scenario är långt från sanningen.
Jag har aldrig varir svartsjuk och hade nog frågat sambon hur det ligger till, hade han sagt att det inte är något så hade jag fått tro på det och gå vidare. Börjar man snoka kan man lika gärna ta en paus eller göra slut, då har det gått väldigt snett i förhållandet.
Jag hade inte dött om han knullade någon annan, det finns värre saker som akn hända.
Men samtidigt är det lite naivt att tro att ens sambo elelr man aldrig skulle göra något och att det bara är vissa sorters människor, tex lågutbildade, som gör sånt.
Jag har ofta träffat upptagna män med arbeten som innebär att de reser mycket som har gjort närmanden eller som jag vet knullar runt när frugan inte är med. Och jag skulle nog vilja påstå att det oftast är högutbildade, högavlönade män som tror att de står över allt vad moral heter.
Varför skaffar man inte en tjej som tycker det är ok med öppna förhållanden om man har ett behov av att ligga av sig regelbundet med olika kvinnor?
Hm, han "lastar" i stort sett varje gång hon hör av sig eller har jag fattat det rätt?
och då kan han inte prata i telefon..?
Med tanke på hur många män och kvinnor som ljuger om otrohet skulle jag inte vara speciellt lugn. Är inte särskilt sällsynt att det är det "den andra kvinnan" som berättar hur det ligger till då hon blivit less, är arg/ledsen el kanske full. Tror inte många vill förlora sin familj pga av lite "äventyr", därför ljuger de tills man har konkreta bevis. Men men, det kommer oftast fram förr eller senare hur det egentligen ligger till. Finns ju några få som är ärliga också.
*man har*- det finns :)
Hahaha, sjukt kul. Eller, det var väl mindre kul medan det pågick antar jag, men det var väldigt roligt att alla som tycker att man inte ska lita på sin partner utan lämna honom/henne för minsta lilla fick sig en knäpp på näsan.
Lycka till i resten av ert liv, gissar att det kommer gå bra för er två med tanke på att ni faktiskt har tillit till varann, det verkar ovanligt nu för tiden.