• satakatse

skumt??

uch, vad obehagligt!

lastbilchaffisar brukar ha headsett och pratar i timmar i tel... det är nog bara min fästman som har någon form av psyksik allergi mot mobiler, och glömmer telen överallt om man inte tejpar fast den på hans panna {#lang_emotions_tongue_out}, fast... han kör sällan lastbil kanske det som felas? hihihiii

men har inte din man svarat? har du informerat om vad du har fått för sms? be en kompis utan reggad telkort ringa upp om några dar till denna nr... så att man kanske får veta vem som har tel.. hon kanske svarar med sitt namn..

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • satakatse
    Verbalize skrev 2010-01-31 11:28:42 följande:
    lägg ut nummret här så tror jag halva FL kan ringa o kolla läget...
    hahahha, jaaaa.....
    Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • satakatse
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:31:50 följande:
    han lär ju ha numret i sin mobil om han e otrogen men säkert under nått kill namn.
    bara att ta och slå det nr i hans mobil så dyker killkompisens namn upp {#lang_emotions_tongue_out}
  • satakatse
    After Forever skrev 2010-01-31 11:36:34 följande:
    Fast lägger ts ut nummret lär hon få en varning och bli av med anonymiteten. Kanske hon behöver den nu om hon behöver stöd.
    jaaa, de är ju ett problem.. så hon ska nog undvika det då... viste inte att de kunde göra så..

men hon kan fortfarande slå nr i sin mans mobil för att kolla om den kommer upp i hans mobil....
  • satakatse

vi kan alla sända sms och säga "vi alla är med x, han är så fin, ts vet om det.. så du är inte ensam om att dela honnom*

hehe.. om hon är med honnom så får han hett om öronen och ts har inte behövt göra så mycket... om det är lögn så lär det inte bli efterverkningar av något slag...

• satakatse
    Saken0909 skrev 2010-01-31 13:35:42 följande:
    Någon som är VÄLDIGT svartsjuk på det ni har och försöker förstöra det?? Varför avslöja "otroheten" för dej...om det hadde varit sant så hadde nog inte personen avslöjat det eftersom du lär prata med din man då?? Enbart för att göra dej upprörd och misstänksam tror jag.. riktig 14is-lekstuga fasoner..
    men det finns älskarinnor oxå vilka blir fullkomligt less på att vänta på att han ska få tummen ur... och lämna henne han är med för henne..

behöver inte vara nu så, men sånt händer...
  • satakatse
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:09:24 följande:
    Kom ihåg att inte bry dig åtminstone...Eller gör slut. Har man ett så gaggligt förhållande att man blir påverkad av en sådan sak är man antingen 13 år eller olycklig tror jag. 
    idag är otrohet tydligen jättevanligt, så klart man hajjar till om man får sånt sms.... oavsett om relationen är bra eller inte och om man har passerat 13..
  • satakatse
    Mariohn skrev 2010-01-31 15:16:22 följande:
    finns massa lågutbildad folk vilka uppför sig så {#lang_emotions_cool} boende i lägenhet och hus.. alla är inte läkare osv osv..
  • satakatse

ja, skönt att han är oskyldig!

kan vara så enkelt att att hon smsat fel? eller hon kanske smsa med namn osv så att det stämde...

• satakatse
    Anonym skrev 2010-01-31 16:02:42 följande:
    hur vet du att han är oskyldig? för att han sa det?? vad skulle han annars sagt? erkänt? skulle inte tro att det är så enkelt tyvärr att få reda på att ens partner är otrogen....
    ts har valt tro den linjen, så då får man respektera det helt enkelt..
Svar på tråden skumt??