• Panope

skumt??

Usch vad jobbigt!

Fortsätter personen att trakassera dig kan du alltid polisanmäla. Det kanske inte händer så mycket men det blir ändå en markering att du inte godtar detta.

Du gör det bra som inte svarar. Ignorera är en oförskämt bra "straffmetod"

Lycka till!

• Panope
    Anonym (Kladdkakspappan) skrev 2010-02-01 02:27:48 följande:
    Det låter som ett elakt skämt. Killar är inte otrogna. Det är bara en avundsjuk slyna som vill jävlas.
    Ursäkta!!??!?

En nära vän till mig kom på sin sambo (karl) med att vara otrogen för ett par månader sedan. Nu när han flyttat ut och allting så visar det sig att det var inte enbart typ 3 månader han varit otrogen utan drygt 1½ år.
    Min kompis och denna karl hade varit ett par i 7 år och har två barn tillsammans.

Sedan, ett par veckor efter att min kompis kommit på sambon senare ringer det en tjej till henne som hon känner och är helt frustrerad, hennes sambo (karl) är otrogen.
    Tilläggas ska att dessa bägge karlar är jobbarkompisar OCH har strulat med andra jobbarkompisar.
  • Panope

En vän till mig är också lastbilschaffis.

Han brukar ringa ibland och vi surrar och pratar när vägen är lång och tråkig.
    Men ibland så avslutar han samtalet genom att säga "Nä nu ska jag lasta/lossa så vi får höras en annan gång"

Ibland slår han av ljudet när han ska vila och ibland svarar han inte för vädret är dåligt eller det är mycket trafik eller han av annan anledning inte kan prata och jobba samtidigt.

Så jag tycker inte alls det låter konstigt att TS:s sambo inte kan svara hursomhelst.

Svar på tråden skumt??