Inlägg från: Anonym (bullshit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bullshit)

skumt??

Anonym skrev 2010-02-10 19:06:54 följande:
    Ja, så här i efterhand kan man skratta åt det, men som synes i början av tråden så tog jag det hårdare än jag trodde jag skulle ta det, även om jag inte kan tänka mig att min man skulle kunna vara otrogen och sen lyckas ljuga om det .Tack, jag tror också på en lång trogen framtid med min partner, och efter alla våra samtal efter denna händelse så har vi kommit överens om två saker.Att självklart vara ärlig och ha tillit till varandra, men OM vi skulle finna någon annan vid sidan, meddela den andra innan det gått för långt så den andre är delaktig i livets beslut.
    förlåt.. jag kanske är lite för mycket av en realist... men det där fungerar sällan. att man ska vara ärlig o berätta.. för hur det än är.. så när ens partner träffat en annan så har den för länge sedan slutat älska en. och då har de heller ingen respekt. och då skiter de i vilket ifall man blir sårad eller inte. tyvärr funkar det oftast så. jag o min xman pratade mycket om det där när vi fortf var "lyckliga" att vi aldrig skulle såra varandra på det sättet. och vi skulle alltid se till barnens bästa osv. och vips!!, så träffar min man en annan kvinna som han lämnar mig för. och då hade vi två barn och ett påväg. och han bara stack. utan ett ord!.. så förlåt mig om jag tror att det är bullshit.
  • Anonym (bullshit)

nej jag säger inte att ALLA är så.. men jag tror det är mer regel än undantag. tyvärr.

Svar på tråden skumt??