• Anonym (grr)

skumt??

Jag fattar inte dessa människor som tycker det är kul att hålla på så här. De kanske tycker det är ett skämt, men för vissa kan det handla om livet. Om någon skulle messa dessa grejer till min man, så skulle jag inte vara vid liv längre. Folk får faktiskt tänka längre än näsan räcker, vissa lever i misshandelsförhållanden, och en sån här grej skulle sluta i stor tragik.

• Anonym (grr)

Tack för att du postar svaret till gåtan!!!! Inte alla trådstartare som stillar nyfikenheten!

• Anonym (grr)
    Anonym (bullshit) skrev 2010-02-17 20:43:14 följande:
    förlåt.. jag kanske är lite för mycket av en realist... men det där fungerar sällan. att man ska vara ärlig o berätta.. för hur det än är.. så när ens partner träffat en annan så har den för länge sedan slutat älska en. och då har de heller ingen respekt. och då skiter de i vilket ifall man blir sårad eller inte. tyvärr funkar det oftast så. jag o min xman pratade mycket om det där när vi fortf var "lyckliga" att vi aldrig skulle såra varandra på det sättet. och vi skulle alltid se till barnens bästa osv. och vips!!, så träffar min man en annan kvinna som han lämnar mig för. och då hade vi två barn och ett påväg. och han bara stack. utan ett ord!.. så förlåt mig om jag tror att det är bullshit.
    Det kan nog stämma som du säger...
Svar på tråden skumt??