• Anonym

skumt??

TigerLinn skrev 2010-02-01 00:16:58 följande:
    vänte lite nu..jobbar ts man i natt igen?och denna "älskarinna"(hemska människan som skriver sms) har börjar smsa igen och påstå att hennes man är hos henne?
    Min man jobbar tills slutet av veckan, kommer förhoppningstvis hem till torsdag-fredag.
    Dom nya sms har inte antydd att han skulle vara där nu, utan att han var där i går natt och att det inte var första gången.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 00:17:53 följande:
    usch med dessa knäppa tankar så inser jag hur övertrött jag är, skulle verkligen behöva sova
    Kanske inte är så knäppa tankar iaf. Hur vet hon förresten att din man inte är hos dig?
  • Anonym
    Anonym (hmm) skrev 2010-02-01 00:19:47 följande:
    Hm, han "lastar" i stort sett varje gång hon hör av sig eller har jag fattat det rätt?och då kan han inte prata i telefon..?
    Det är hans jobb, att lasta i o ur på olika ställen, så inget konstigt med det och att han inte kan prata medans han gör det är jag medveten om sen innan.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 00:21:02 följande:
    Kanske inte är så knäppa tankar iaf. Hur vet hon förresten att din man inte är hos dig?
    Jag vet inte,  så det är därför tankarna på någon i vår vänskapskrets finns, då det inte är hemligt att min man jobbar borta.
  • Anonym

fråga var hon bor. för du vet ju var han kör och om det är i närheten. lycka till kram

• Anonym

Känns inte som att ts vill veta för hon undviker ju att ställa de "rätta frågorna" till den där människan.

• Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-02-01 00:28:16 följande:
    Med tanke på vägarna och vädret(snö+is) är det ju kanske inte konstigt om han inte vill prata i telefon när han kör heller, och när han lastar förstår man ju att det inte går. Iallafall inte mer än någon minut, och det behövs nog lite mer tid än så att prata om detta. Med tanke på dagens it-samhälle är det inte alls konstigt heller att man kan "kartlägga" en annan människas liv. Ts, bloggar du, tex? Redan där kan ju människan kanske få en massa info om när ts man är hemma eller borta.
    Är det här ngt slags skämt eller? Hur svårt är det att stanna en lastbil vid vägkanten och prata om något så här viktigt.. herregud
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 00:55:01 följande:
    Finns det något sätt att ta reda på vem som skickat det?Något annat ställe än eniro man kan söka numret på?
    hitta.se  kan man också kolla nummer på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 00:49:31 följande:
    hitta.se  kan man också kolla nummer på.
    Funkar också att googla numret med " " runt så att den visar endast exakta samma nummer. Då måste du prova med och utan - mellan så att du inte missar nån träff. Lycka till!
  • Anonym
    Anonym (T) skrev 2010-01-31 23:42:27 följande:
    nej det går inte. det finns en anlednign att man har ett hemligt nr. ett hemligt nr får aldrig lämnas ut. du kan itne ringa till eniro och be att få ett nr som visar sig vara hemligt, då får de inte ge ut det.
    Jo, det går. Så länge som du har ett abbonemang så måste de som tillhandahåller tjänsten ge ut numret om någon frågar.
    Vad har Eniro med saken att göra? Om du inte sätter ut ditt nummer i en telefonkatalog så kan ju ingen hitta ditt nummer i katalogen, eller på valfri sajt.
Svar på tråden skumt??