• Anonym

skumt??

Svar på: "nej det går inte. det finns en anlednign att man har ett hemligt nr. ett hemligt nr får aldrig lämnas ut. du kan itne ringa till eniro och be att få ett nr som visar sig vara hemligt, då får de inte ge ut det." Svar: Man får inte ut det hemliga numret, man får namn och adress på den som har det dock.

• Anonym
    Anonym (T) skrev 2010-02-01 08:08:14 följande:
    nej inte det heller.
    Vid en spårning får man det, Har gjort flertalet spårningar och det är just de uppgifterna man får ut. Namn och adress men inte nummer.
  • Anonym
    Anonym (Kladdkakspappan) skrev 2010-02-01 02:27:48 följande:
    Det låter som ett elakt skämt. Killar är inte otrogna. Det är bara en avundsjuk slyna som vill jävlas.
    Killar är inte otrogna? hahahaha!
  • Anonym

Hade jag varit dig så hade jag "lånat" hans telefon när han kommer hem, sedan hade jag ringt upp numret.

Då borde hon väl svara om hon ser att det är han som ringer...

Om han nu inte har en fast telefon i lastbilen vill säga..

Dock verkar han ha lite halvskumma loss och lasttider..
    Jobbar själv i transport branschen så det hade varit intressant att höra vad han kör för något slags gods..

• Anonym
    Odetta skrev 2010-02-01 11:56:27 följande:
    Vilken jobbig situation...jag hade blivit jätte nojjig. Men ts....varför frågar du inte om mer specifika saker...tex, vad din man har för ögonfärg eller vad han heter? Fråga henne vad du heter? Kan hon svara på sådanna frågor så skulle jag ta ett ordentligt snack med min man när han kommer hem, och be att få titta i hans telefon. *kram*
    Som sagt så kan det ju vara nån som redan känner hennes sambo sen innan och då kan hon ju säkert svara på de frågorna utan att det betyder nåt tänker jag.
    Sen var det nån som föreslog att hon skulle skicka nån bild på ex hans klocka,eller skor om han nu verkligen är hemma hos henne vill säga..
  • Anonym
    Isanje skrev 2010-02-01 12:07:55 följande:
    TS jag tror att det kan vara nån jävlen som tror att han eller hon är lustig och har roligt på din och din mans bekostnad.
    Eller så är han otrogen. Det är det jävliga,att man inte vet vad man ska tro..
    Men ts verkar ha försvunnit från tråden verkar det som.
  • Anonym
    Anonym (grr) skrev 2010-02-01 12:37:45 följande:
    Jag fattar inte dessa människor som tycker det är kul att hålla på så här. De kanske tycker det är ett skämt, men för vissa kan det handla om livet. Om någon skulle messa dessa grejer till min man, så skulle jag inte vara vid liv längre. Folk får faktiskt tänka längre än näsan räcker, vissa lever i misshandelsförhållanden, och en sån här grej skulle sluta i stor tragik.
    Inte vid liv längre? DÅ är det nåt som inte står rätt till hos din man eller i erat förhållande!
    Låter som att din man misshandlar dig och du tycker det är ok?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 12:11:17 följande:
    Eller så är han otrogen. Det är det jävliga,att man inte vet vad man ska tro.. Men ts verkar ha försvunnit från tråden verkar det som.
    Men herregud! Det är inte alla som sitter på familjeliv på dagarna. Det finns de som har arbeten som inte har tillgång till internet. Ts kanske har ett liv UTANFÖR FL, man har inte bara försvunnit från en tråd bara för man inte svarat på 13 timmar....
  • Anonym
    Pysselgalningen skrev 2010-02-01 13:04:00 följande:
    Du känner ingen lastbilschaffis som tar sitt yrke på allvar hör jag... MIn sambo skulle ALDRIG få för sig att stanna i bilen bara för att prata, sen skiter han blankt i om jag ringer för att nån har dött eller om jag bara vill småsurra. Tid är pengar, stannar dom så förlorar dom körtid. Vilket leder till att dom oftast inte hinner fram till lossning/lastning i tid utan måste stanna för att få vila på företagets bekostning (vilket kan leda till att du får kicken i slutändan) eller så kör du vidare och kör olagligt i risk av att få en dryg böter. Jag har själv varit med om ett liknande fall. Det var min svärfars fruntimmer som påstog helt och fullt att min karl satte på ett annat fruntimmer. Och inte bara en gång, utan flera gånger gjorde hon det. Idag har jag en sån koll på hans schema och hur vilotider är upplagt att jag vet vart han ska vara. Jag vet även att det är ett helvete att prata med dom i telefonen när dom lossar/lastar såsom TS säger. MIn tanke är att TS har någon i sin omgivning som är ute efter hennes karl, eller att hon är svartsjuk och inte tål att TS har det bättre än henne.
    Nog tar han sitt jobb på allvar men verkar däremot inte ta eran relation på på större allvar. Stannar inte ens om nån har dött? det låter känslokallt..
  • Anonym
    Pysselgalningen skrev 2010-02-01 13:32:38 följande:
    vafan ska han stanna för det för? Han svarar och pratar medans han kör. Har han inte tid att prata så ringer han upp när han har rast. Guds gåva till yrkesförare... Hörsnäcka!
    Och alla vet att man inte ska prata i tel samtidigt som man kör,speciellt inte om det gäller om nåt så allvarligt som dödsfall,man kan ju bli så chokad och distraherad att man krockar.
    Hörsnäcka,nymodigheter..
Svar på tråden skumt??