• satakatse

skumt??

Går det inte att polisanmäla det? för det är ändå någon form av terrror, och då kan polisen spåra, de har rätt till det ju...

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • satakatse

köp en stämpel från leksaksaffären och stämpla hans bak me en bild, och säg till henne att när du kan smsa och säga vilken bild min man går runt på röven så tror jag dig...

Stör det dig att jag har stavat fel? KOM ÖVER DET! Allt jag läser är fan felstavat..
  • satakatse

jag har oreggad kort sen två år, och den hittas inte på hitta eller eniro..

så om ts terrorkvinna inte har reggad kort så är det svårt att få tag på henne.

• satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 16:27:48 följande:
    Fortplantningsdriften är starkare än sova. Klart som tusan att många passar på om de får chansen när de inte får ligga på 2 veckor..
    alla män är inte hysteriskt glada i sex och måste tömma påsen regelbundet
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 16:33:52 följande:
    Nej,kanske inte alla men ts man kan ju vara en av de som bara måste tömma sin påse.
    Ja, kanske och kanske hon som skriver så till henne är en svartsjuk kvinna som vill ha honom, och vad säger inte att det är en man som skriver till henne för att få henne.. Ack så praktist att få trösta en ledsen kvinna som är sviken av sin man, då släpper hon lättare till oxå..
  • satakatse

Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...

• satakatse
    Em00 skrev 2010-02-01 17:14:57 följande:
    ta "visa endast" uppe i trådstarten så hittar du inlägget. Ts, har du fått fler sms? Kan du inte skicka numret till några av oss, så kan vi skicka massa sms från nån sida på nätet, och skriver massa sex-grejer, t ex "åh, min snygga blondin, jag vill ta dig hårt nu" och såna saker Bara för att hämnas, liksom (a)
     sökte men det blev för mycket text för mig att gå genom.. tråkigt nog..
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:22:56 följande:
    Jag svarade på det här inlägget,det var så disskret som möjligt men självklart har nån fjantig flare anmält det och så blev det borttaget,det var det löjligaste!
    va? hmm... tråkigt, finns så mycket annat som får passera... så knappast kan ditt ha varit värre {#lang_emotions_cool}
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:28:08 följande:
    Jaa jag vet det är skittöntigt.. ***censuerar för sökerhets skull****
     vi får se.. om dom här försvinner oxå då... hahhahhaa!

men vad säger att det inte är en man som har tagit bilden vid något tillfälle och sänt den? hur troligt är det att någon som är otrogen låter sig bli fottad på det viset?

tror mer och mer att det är en man som vill förstöra för dem och inte en kvinna... för att han vill få till det... {#lang_emotions_cool}
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:35:34 följande:
    Tror du? ja det är ju faktiskt möjligt,vad störigt att inte vetaa:) Ja,just den bilden var inte mycket till bevis för det kunde ju varit vem som helst på den bilden men jag tänker på det smst hon skickade efter att ts pratat med sin man och han sa att han sovit  så fick hon ett sms från den här människan där hon skrev att han ljög, då skulle iaf jag bli väääldigt misstänksam.
    jooo, de är ju som störigt hela de här historen... men oooh, tänk om de är en god vän till honnom!!!! han kankse snackar ofta med honnom och har beklagat sig till vännen i samma veva eller något...
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 17:41:06 följande:
    Jaa det är möjligt men när skulle han haft tid att prata med den vännen när han knappt hinner prata med ts;)  Nää blää vad jobbigt,stackars ts..
    sant... men ibland verkar män ha mer tid och snacka me sina kompissar än me sin käraste.. {#lang_emotions_tongue_out}

jooo, skitjobbigt me sånt oavsett om de är sant eller någon som jävlas...
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-01 22:15:41 följande:
    Vaa?? vilken tråd då? Jag skrev inte just det där hemliga ordet men jag skrev att den manliga var i den kvinnliga men sen skrev jag annorlunda när jag skulle återberätta men herre gud så löjligt,även om det är ett familjeforum främst så är det ju vuxna människor som sitter här och inga små barn.. Kommer aldrig begripa mig på fls regler..
    personangrepp är ok, men inte förklara en bild om sexuell handling i bilden? {#lang_emotions_sunny}
  • satakatse
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-01 23:47:25 följande:
    OT, men jag är som vanligt artig och svarar; En annan tråd om en sambo som dråsat in i familjesängen på nattkröken och onanerat medan  hans kvinna och deras två-åring sov  rev upp minnen och frågor hos mig.  "Bonusen med i sängen?"  hette min tråd.  Min f d make krävde att hans son, 5 år, alltid skulle sova i dubbelsängen som maken själv fått göra som barn. Det är så det går till i vanliga familjer enligt maken.  Han hade  fått rida på sin pappas rygg när hans föräldrar låg med varandra.  Drevet satte igång, FL-are levde sig in i scenen och beskrev den med att pappan penetrerade mamman med barn på ryggen. Tråden had pågått ett par dagar, då plötsligt anmäldes jag  och tråden togs bort.  (de 6 månaders borttagen anonymitet jag också dömdes till togs bort när FL insåg att jag inte är ett troll).
    hmm, jag såg ett program om sånt för ett tag sen, det handlade om incest.. och där tog de upp om såna händerlser där föräldrar blev mer pilska av att barn såg på.. men då tog de upp sådant som att barnent vaknar och kommer till föräldrarnas rum och då börjar föräldrrna bli mer kåta och gör värre saker än vanligt... måtste ju vara samma sak, någon form av insest.. även om det inte är fysisk, men högst psykiskt
  • satakatse
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-02 10:12:06 följande:
    Nu kapar vi verkligen TS tråd -  vet inte riktigt, jag mailade i alla fall supporten och beskrev närmare omständigheter i vårt fall.  Det pågick just då en tråd om ändring betr, moderatorer och anmälningar på FL, fick stöd i den tråden, det kan ha bidragit.
    har för mig att ts har löst problemet, sen har tråden levt vidare självmant...

hon valde lita på sin man, end of story, sen har det pratas hit och dit om fenomenet och hur man själv skulle reagera och hur andra skulle ha reagerat (och att när någon inte tycker som den andre så är man dum i huvudet och om man summerar det, så är alla smarta och dumma i huvudet...)
  • satakatse
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-02 10:37:53 följande:
    OT, OT, skulle gärna vilja veta vad programmet hette.  Tog upp min bannlysning på FL med vänner, också 40-talister.  Påmindes bl a om filmen "Tomten är far till alla barnen" (på tv i julhelgen), som börjar med en scen som påminner om det du beskriver (mamman har samlag mede sin senaste, barnen lyssnar utanför).  På 60- och 70-talet var många inte så barncentrerade som majoriteten på FL verkar vara. Någon kanske såg " Tillsammans"  om 70-talets kollektiv. I mitten på 60-talet skrev en 19-årig svensk tjej en bok om barnindoktrinering,  där  samlag i närheten av barnen framställdes som naturligt. Knappast för att det ökade lusten hos de vuxna. Snarare som sexualupplysning... Som i barnbokewn Mummel. Min f d make är sen 40-talist, så det han påstod om sina föräldrar bör dock ha inträffat i början av 50-talet - kanske incestuöst.  Gränslös upplevde jag i varje fall den släkten.
    OT OT SVAR

Jag minns inte vad programmet hette, men det handlade om en kille/man i damnark som ställde upp på inerljuver om incest som han hade varit med om som barn... Någon form av dokumentär..
  • satakatse
    Anonym (tvivlar) skrev 2010-02-02 12:00:04 följande:
    TS karl kommer inte hem förrän i slutet av veckan,  skulle tro att hon vill ta upp frågan med honom öga mot öga, när han kommit hem - och kanske visa sms-en - om hon sparat dem.
    oki, själv fatta jag det så som att hon valde att tro på sin man efter ett samtal...

och jag vidhåller vid min ide att det är en man som försöker förstöra...
  • satakatse

om bilden ts fick....

skulle jag ha fått sånt skit, så skulle jag ha sänt den till min gubbe o sagt att sånt skit får jag och denne skrver att det är du... och om gubben är otrogen så skulle han säkert starta världens krig me sin älskarinna och den vägen skulle man få veta att han var otrogen.....

hehe.. eller sen så är det en killkompis till honnom som har glänst me bilden som han har och han skulle.. ja något..

• satakatse
    Anonym skrev 2010-02-03 21:50:13 följande:
    Halloj gott folk, här har det hänt en hel del sen jag var här sist . Jag har haft fullt upp, och därför inte hunnit vara här på fl. Ok, nu har jag inte så mycket att berätta egentligen, min man kommer antagligen hem i morgon och vi har gemensamt försökt  lösa denna skumma gåta, men dessvärre ännu inte funnit något svar. Hon skickade några fler sms, faktiskt en till osmaklig bild som inte sa något, så varför ens skicka dom??! Jag har valt att nonchalera henne helt  och även bett mina vänner göra dessamma. Däremot så har hon skickat sms till min ena vännina som varit mest ihärdig i sina utfrågande sms och det slutade med att hon desperat bad min vännina att sluta trakassera henne.. Nu har jag bett henne att inte fortsätta och varken hon eller jag har fått fler sms nu. Allt som denna människa använt som "bevis" är verkligen inga bevis, och med tanke på att jag har pratat en hel del med min man, så VET jag att han absolut inte har varit otrogen. Jag behöver inga bevis, jag känner honom och litar på honom. Jag hoppas jag en dag får reda på vem det är, men bryr mig inte om den patetiska människan längre, så jag överlever ovisheten med . Tack för allt stöd ni gett mig. 
    Jag tror att det är du som har en beundrare som vill få dig ner deppad för då har han lättare att få till det! Så han låtsas vara någon puckad brud..

Håller tumme för att mysteriet löses snart..
  • satakatse
    Anonym (hhmm) skrev 2010-02-04 10:02:14 följande:
    vänta lite... jag kanske missade svaret, men hur visste "kvinnan" att han ljög?? När hon fick meddelandet "han ljuger"? Hur visste "kvinnan" att dom hade pratats överhuvudtaget?
    För det är hans bästis som är den så kallade kvinnan {#lang_emotions_cool} det tror jag i alla fall... en man som är efter ts...
  • satakatse
    Anonym skrev 2010-02-10 18:39:53 följande:
    Sanningen har sitt eget sätt att leta sig fram och nu vet jag i varje fall vem denna kvinna är. En 21 årig kvinna som inte hade något roligare  för sig och hade spanat in min man på en fest veckan innan. Påstår att det började som ett fylleskämt som spårade ut. Min man har pratat med henne, men hon vill absolut inte prata med mig. Att hon kom över mitt mobilnr, beror på mitt alltför ovanliga namn och med lite hjälp av eniro så var det lätt löst. Han som avslöjade henne skäms då han inte sagt något, men han ville vara säker först. Så kan det gå när livet rullar  på .
    Men ooh!!

Ja puckad brud som ville få de slut mellan er då med andra ord... Hade fel, jag tippa hela tiden på att det var en man som gjorde så, fast... Undra vems snopp hon sände {#lang_emotions_sunny} Som singel så sänder män det likt ett visitkort till en {#lang_emotions_throwup}

Är jätteglad för att det redde ut sig!
    ***Jag vill lära mig samiska, kanske du kan knackig samiska? Du får frächa upp språkkunskaperna och jag lär mig samtidigt!!****
Svar på tråden skumt??