skumt??
Går det inte att polisanmäla det? för det är ändå någon form av terrror, och då kan polisen spåra, de har rätt till det ju...
Går det inte att polisanmäla det? för det är ändå någon form av terrror, och då kan polisen spåra, de har rätt till det ju...
köp en stämpel från leksaksaffären och stämpla hans bak me en bild, och säg till henne att när du kan smsa och säga vilken bild min man går runt på röven så tror jag dig...
jag har oreggad kort sen två år, och den hittas inte på hitta eller eniro..
så om ts terrorkvinna inte har reggad kort så är det svårt att få tag på henne.
Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...

om bilden ts fick....
skulle jag ha fått sånt skit, så skulle jag ha sänt den till min gubbe o sagt att sånt skit får jag och denne skrver att det är du... och om gubben är otrogen så skulle han säkert starta världens krig me sin älskarinna och den vägen skulle man få veta att han var otrogen.....
hehe.. eller sen så är det en killkompis till honnom som har glänst me bilden som han har och han skulle.. ja något..
det tror jag i alla fall... en man som är efter ts...
Som singel så sänder män det likt ett visitkort till en