• Mariohn

skumt??

houseboatman skrev 2010-01-31 16:09:13 följande:
    ungmamma83; Så du menar att man kan få fram namn på oreggade kontantkort ? Om man alldrig reggat ett namn, och tex betalade kontant för kortet, hur spårar man det då? Mariohn: Jag sade alldrig att jag skulle göra så. Jag har lyckligtvis bara vänner som inte skulle göra sådant här. Jag förstår dock av dina inlägg att du både ser ned på pack och annat... och att du själv är så superbra och överlägsen resten av världen. Jag får bara gratulera till din position och hoppas att du trivs med din världsbild !!!
    Tackar
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:10:38 följande:
    Men nu har hon ju för helskotta skrivit att hon har bestämt sig för att tro på sin man och att det är lugnt. Då tycker jag att det är så jävla patetiskt när folk fortsätter att hetsa "han kommer att fortsätta vara otrogen om du inte går vidare" bla bla bla. Det är så jävla löjligt att folk inte bara kan acceptera att det finns folk som har förhållanden i vilka de är kapabla att avgöra när de bör dramatisera.
  • Mariohn

Fattar ni inte själva att det är sjukt att utreda saker hela tiden för att förebygga otrohet?? Om man inte tror att någon är otrogen och ändå sätter in värsta specialstyrkan behöver man faktiskt hjälp. Om TS, som känner sin man, nu utläst av hans svar och  hans reaktion att läget inte är oroväckande så ska hon väl kunna känna sig trygg i sin egen bedömning? Men neejdå. Då finns det osäkra stackare som inte kan acceptera en sådan sak för om deras män är opålitliga så ska alla andras karlar vara det också! hahaha

• Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:16:08 följande:
    ja drama verkar ju du onekligen kunna skapa/ känna till hahaha
    Skönt att kunna gömma sig som anonym? Inte länge till. 
  • Mariohn
    Anonym skrev 2010-01-31 16:20:32 följande:
    jovars, det är ganska skönt
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:39:43 följande:
    fundera på det du...
    Bra svar. Varför berättar du inte istället? Jag frågade precis Jenny som jobbar på eniro och Jerry som jobbat där i 2 år. De kan inte se vem som innehar ett kontantkort. Självklart kan de inte det då vem som helst kan gå in och köpa ett utan att legetimera sig. Det kan man räkna ut med arslet. 
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:47:59 följande:
    ja? och? är ju ingen som vet om det är oreggat eller inte.
    Hmmmm....numret finns inte att hitta någonstans när man söker...undrar om det är oreggat....uundrar....hmmmm 
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:48:28 följande:
    kan ju vara hemligt med och då kan inte de på eniro "se" det.
    Om det mot förmodan är registrerat och hemligt och dina vänner lämnar ut det till dig så att du kan ge det till någon på internet begår de ett allvarligt lagbrott förstår du. 
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:52:00 följande:
    varför skulle min syrra ge ut ett hemligt nr till mig och riskera att göra ett brott?
    Tja hon kanske har samma sätt att "tänka" som du
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:54:04 följande:
    tvillingar men sedan vet hon ju vad on får lämna ut och vad hon inte får lämna ut.
    Sicken tur
  • Mariohn
    plumselina78 skrev 2010-01-31 16:55:17 följande:
    ring igen men gör så ditt blir skyddat mot nr press
    Men VARFÖR ska hon skapa drama om hon nu bestämt sig för att skita i vilket eftersom hon tror på sin man?? har ni verkligen så lite liv?? 
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:55:59 följande:
    hon hade inte lämnat ut ett hemligt nr till mig. har reda testat det. en kompis till mig hade hemligt nr (visste inte om det då) och jag ringade syrran och bad henne kolla upp nr, men eftersom det var hemligt så fick jag det inte även om min syrra vet att jag känner personen. hon höll stenhårt på reglerna.
    Skönt att det finns folk som tar sekretessen på allvar.
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 17:01:16 följande:
    min syrra tar den på största allvar. tyckte faktiskt hon kunde lämnat ut nr till mig eftersom jag ändå kände personen och det visste hon, men icke sa nicke.
    M ok. Jag förstod det i första inlägget. Kan vi möjligtvis sluta prata om din syrras jobb nu? :´)
  • Mariohn
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 17:06:13 följande:
    vad min syrra har för skostorlek? varför undrar du?
    Jag tror att det var en liten pik om att det var ett jäkla tjatande om syrran. Ingen bryr sig. Du har förklarat att hon sköter sitt jobb. Det räcker med inlägg om olika vis på vilka hon sköter det. 
Svar på tråden skumt??