• Ungmamma83

skumt??

Anonym skrev 2010-01-31 16:51:05 följande:
    Och då skulle dina vänner ge dig numret så att du kan ge det till någon på FL? Det är olagligt som fan! Brott mott personuppgiftslagen, integriteten och sekretessen. 
    Det har jag aldrig sagt kommer att hända.
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:51:05 följande:
    Och då skulle dina vänner ge dig numret så att du kan ge det till någon på FL? Det är olagligt som fan! Brott mott personuppgiftslagen, integriteten och sekretessen. 
    varför skulle min syrra ge ut ett hemligt nr till mig och riskera att göra ett brott?
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 16:52:06 följande:
    Ja för det är inte samma sak. Jises. 
    nej det är faktiskt inte det.
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:52:49 följande:
    Tja hon kanske har samma sätt att "tänka" som du
    tvillingar men sedan vet hon ju vad on får lämna ut och vad hon inte får lämna ut.
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:54:29 följande:
    Sicken tur
    hon hade inte lämnat ut ett hemligt nr till mig. har reda testat det. en kompis till mig hade hemligt nr (visste inte om det då) och jag ringade syrran och bad henne kolla upp nr, men eftersom det var hemligt så fick jag det inte även om min syrra vet att jag känner personen. hon höll stenhårt på reglerna.
  • Ungmamma83
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:57:14 följande:
    Skönt att det finns folk som tar sekretessen på allvar.
    min syrra tar den på största allvar. tyckte faktiskt hon kunde lämnat ut nr till mig eftersom jag ändå kände personen och det visste hon, men icke sa nicke.
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 17:04:32 följande:
    vad min syrra har för skostorlek? varför undrar du?
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-01-31 17:04:32 följande:
    borde jag veta det?
  • Ungmamma83
    Kojbe skrev 2010-01-31 17:09:20 följande:
    Det du föreslår är inte bara olagligt utan direkt korkat och jag hoppas din syster blir av med jobbet OM hon hjälper dig!
    hon kommer aldrgi hjälpa mig men hon kan ju fortfarande se om nr är reggat och ge  namnet till mig om det inte är hemligt. det är inte olagligt.
  • Ungmamma83
    maggsan skrev 2010-01-31 20:03:06 följande:
    Låna någon annans mobil och tryck *31*telefonnummer#..tror jag det är för då blir numret hemligt.. alltså ditt.. då kanske personen frågar? Ev visa smset till honom??
    #31# sedan telefonnumret, är det man ska slå, då står det dolt nr.
  • Ungmamma83

ställ någon intim-fråga om din man som bara du kan svaret på . då vet du ju om det är sant eller inte.

• Ungmamma83

är det ändå inte rätt konstigt att hon vet att din man inte är hos dig när hon sms:ade?

• Ungmamma83
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2010-02-01 15:26:51 följande:
    Eniro o hitta sammarbetar inte. När man ber sitt tfnbolag gör ens tfnnr hemligt så blir det BARA hemligt hos eniro - inte hos hitta.se eftersom de kör med andra regler  (har arbetat i en operatörs kundtjänst innan)
    Ehh..jo det blir hemligt även hos hitta. Har själv hemligt nr och mitt finns varken hos hitta eller eniro. Har skett helt automatiskt.
Svar på tråden skumt??