• Anonym

skumt??

Mariohn skrev 2010-01-31 16:18:10 följande:
    Mariohn skrev 2010-01-31 16:18:10 följande:
    jovars, det är ganska skönt
  • Anonym

Haha vad skojigt att se att Ungmamma huserar även här med sin expertis och genomtänkta påståenden. Jippi! {#lang_emotions_demon}

• Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:39:43 följande:
    fundera på det du...
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:46:52 följande:
    ?? Förklara vad du menar?
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:46:52 följande:
    ?? Förklara vad du menar?
    Anonym (anonym) skrev 2010-01-31 16:38:22 följande:
    fundera på det du...

Du kan svara på ditt eget inlägg med ditt eget svar...
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:49:44 följande:
    kan ju vara hemligt och då syns det inte för vanligt folk men eniro kan se det men de får inte lämna ut det.
    Och då skulle dina vänner ge dig numret så att du kan ge det till någon på FL? Det är olagligt som fan! Brott mott personuppgiftslagen, integriteten och sekretessen. 
  • Anonym
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:50:58 följande:
    Jag har inte sagt att de ska lämna ut det till mig. Det får de inte göra. Men om ts vet någon som kan jälvas med de och ger mig det namnet så kan syrran kolla om det är samma.
    Ja för det är inte samma sak. Jises. 
  • Anonym
    Vad har din syrra för skostorlek?
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 17:01:16 följande:
    min syrra tar den på största allvar. tyckte faktiskt hon kunde lämnat ut nr till mig eftersom jag ändå kände personen och det visste hon, men icke sa nicke.
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:55:59 följande:
    hon hade inte lämnat ut ett hemligt nr till mig. har reda testat det. en kompis till mig hade hemligt nr (visste inte om det då) och jag ringade syrran och bad henne kolla upp nr, men eftersom det var hemligt så fick jag det inte även om min syrra vet att jag känner personen. hon höll stenhårt på reglerna.
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:52:00 följande:
    varför skulle min syrra ge ut ett hemligt nr till mig och riskera att göra ett brott?
    Ungmamma83 skrev 2010-01-31 16:54:04 följande:
    tvillingar men sedan vet hon ju vad on får lämna ut och vad hon inte får lämna ut.
  • Anonym
    Anonym (jorå) skrev 2010-01-31 21:45:51 följande:
    Jag fick ett samtal för längesedan där en kvinna påstod att hennes vännina knullade min man, sedan lade hon på. Tre månader senare ringer samma person igen och säger att hon knullar min man. Hon ringde från hemligt. Jag spårade numret, går att göra oavsett om hon har hemligt eller skyddat. Man ringer sin operatör och begär en spårning, kostar 500 kr, tar ca 1-2 veckor innan man får svaret hem, eller till posten. Kommer i rek brev. Man talar bara om vilket datum det gäller, 500kr per dygn. Nu vet du numret men du kanske kan få ett namn. Funkar dessvärre inte på kontantkort. Jag hade tur, hon ringde från sitt hemnummer, blåst som hon var. Lycka till!
    Konfronterade du henne med detta?
  • Anonym

Jag har fått flera sms,men inte svarat eller tagit mer kontakt nu.
    Personen är tydligen måttligt road över att ha blivit telefonterroserad av mina vänner, hade mage att tala om att jag skulle få dom att sluta, snacka om puckad {#lang_emotions_dreamer}.
    Jag hoppas att personen lägger av snart, för det börjar bli vansinnigt tröttsamt, har fått stänga av ljudet på mobilen så barnen inte vaknar.
    Självklart undrar jag vem det är, men får jag nu aldrig reda på det, så går det säkert att leva med det också {#lang_emotions_wink}, bara så tröttsamt  och irriterande!!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 22:56:52 följande:
    Jag har fått flera sms,men inte svarat eller tagit mer kontakt nu. Personen är tydligen måttligt road över att ha blivit telefonterroserad av mina vänner, hade mage att tala om att jag skulle få dom att sluta, snacka om puckad . Jag hoppas att personen lägger av snart, för det börjar bli vansinnigt tröttsamt, har fått stänga av ljudet på mobilen så barnen inte vaknar. Självklart undrar jag vem det är, men får jag nu aldrig reda på det, så går det säkert att leva med det också , bara så tröttsamt  och irriterande!!
    Innerst inne så tvivlar du kanske på din mans oskuld och försöker kanske att blunda för alla tecken du får? tänker att om du verkligen velat vara säker kunde du frågat vad han hade på sig eller nåt specifikt som man bara kan veta ifall de varit nakna ihop men du ignorerar det,varför?
Svar på tråden skumt??