Anonym (TS) skrev 2010-02-03 23:41:50 följande:
Förhållandet är ju inte så jätte bra nu. Han är så svartsjuk och kan inte acceptera min sons pappa osv... Skulle nog oxå vilja ha en killig tjej isf. När jag sett sånna så ser dom så mysiga ut. Fast i sängen så vill ja nog ha en med en väldigt kvinlig kropp och fina kurvor
Kanske därför du känner att du vill till någon som är så långt ifrån lik honom som möjligt, för att han är så svartsjuk och kanske inte har så hög tolerans?
Kan ni pratan kan du berätta att du mår dåligt när han är så svartsjuk, att istället för att binda din kärlek till honom så stöter han dig bort från sig?
Eller kanske parterapi?
Eller terapi bara för dig själv, vårdcentralerna har ibland kuatorer man kan prata med när man inte riktigt behöver en psykolog men ändå någon utomstående att prata med.
Jag känner som du i övrigt när det gäller tjejer, fast för mig är det vara fantasier. Men jag känner att fantasierna ökar när det inte 'r så bra mellan mig och min kille.
Har dock varit väldigt förälskad i en tjej en gång när jag var ca 20 år, hon var öppet lesbisk och visade intresse tillbaka.
Men jag drog mig ur i sista stund för jag var feg...jag ångrar det lite men inte så, så att jag känner mig otillfredsställd av min kille. Svårt att förklara men jag känner ungefär som med andra killar jag haft en flört med men som det inte blivit nåt av med..