DS mamma skrev 2011-02-22 08:40:57 följande:
Vi fick ligga på 69 i två veckor som hans syresättning inte var bra. de var 6 olika läkare som var in och klämde och kände. de talade inte om vad de letade efter den sa ingen ting förens min man blev arg. V var svår att se alla kriterier men till sisst så sa dom att de misstänkte DS och tog blodprov. Han har dock inget problem men hjärta. har träffart en här i sura som har ett barn med ds men skulle vara kul att träffa några och kunna prata med och bolla lite med. Han är helt enkelt underbar och född med en extra kärleks kromosom. De som är jobbigast är ju att mina föreldrar inte riktigt förstår.
AA 69 låg jag på i en vecka med dottern.. de " misstänkte" också något.. hon har ej ds, men föddes med låg syresättning etc..
Nej det kan ta lite tid för mor far föräldrar att förstå.. i mitt fall så förstod/ fårstår inte barnens pappa.. Men men det är en annan historia.. välkommen iallf
Ska inte sno utrymme i listtråden utan vi kan väl fortsätta i allämman frågetråden om en sådan finns kvar ännu.