-
-
konstigt att den här tråden inte dök upp när jag sökte efter den. Lägger in till de andra så kör vi här.
-
Här blir det kalas idag, inte hos oss men hos min pappa som fyller 73 år. Visste inte alls vad jag skulle ge honom så det slutade med att jag bakade ett jättegott bröd till honom. Ett sånt där lite italienskt, segt med massor av luftbubblor i. Min pappa är ju italienare och älskar sitt bröd. Kanske kan bli bra. Ekonomin är inte den bästa denna månaden så det fick bli nått billigt, men det är ju tanken som räknas.
Liten har börjat ta några stapplande steg. Han är så söt när han gör det.
Vi var på KUB i onsdags. Fick en risk på 1:5974, känns bra. Det var också härligt att se den lilla/e krabaten slå kullerbyttor där inne. Fattar fortfarande inte att jag är gravid igen. Helt overkligt!
-
MiAmore: Jo vi kommer nog ta reda på könet. Det blir väl på rul i v. 18.
Jeskan: Än en gång: GRATTIS!!!!
-
MiAmore: Det hade varit kul med en flicka så man hade en av varje, men jag tror att två pojkar kanske har mer glädje av varandra i så nära ålder. Äsch jag vet inte, är glad för vad jag än får, bara det är en frisk bebis.

-
Cornelia: Jag körde Cambridge för några år sedan och jag gick nog ner 8 kg om jag inte minns fel. Fast efter ett tag började det killa i halsen för det är väl aspartam i det om jag inte minns fel.
-
Tekla: Lycka till med flytten!
Cornelia: Det är bara att försöka intala dig att det ska gå vägen och att vara medveten om att det tar tid. Kilona försvinner ju inte av sig själv. Själv provade jag viktväktarna för 10 år sedan och det funkade fint för mig. Gick ner 11 kg på 6 mån. Det är ju ganska lagom takt om man vill behålla vikten. Det är bra hjälp om man känner att man behöver stöd och peppning.
-
MiAmore: Vad ska du göra för motiv? Jag har två tatueringar. Gillar det starkt men har lovat min mamma att inte göra fler. Även om jag gärna vill. Mannen är inte heller helt förtjust i tattisar men han gillar de jag har.
Jeskan: Ledsen att jag varit dålig att svara på msn, den står alltid på och jag är sällan vid datorn för jag måste jaga mitt lilla troll som drar fram som en virvelvind. Har du varit på vul?
Tekla: Har ni flyttat? Hur är det i nya lägenheten?
Jakeline: Hur går det för lillkillen med gångandet? Det såg ju riktigt bra ut på filmen.
Cornelia: Mår du lite bättre nu? Du vet ju att vi är här och stöttar, det där med vikten är ett ständigt hängande moln för de flesta av oss. Jag kände mig lite deppad över att jag inte hann gå ner och bli smal innan jag blev gravid igen. Men däremot ska jag banta järnet efter nästa bebis.... hoppas jag....
-
MiAmore: Jag har en delfin som hoppar upp ur vattnet på höger skuldra, den gjorde inte särskilt ont, sen har jag ett mönster i svanken, den gjorde däremot svinont.
-
MiAmore: Ja det var när man kom ut på sidorna det gjorde ont, på fläsket alltså *skrattar*. Var ska du ha din tatuering?