• Åttan

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2010-09-27 14:40:18 följande:
    fast jag tänker nog mer på dig :P snart dags ju!

MiAmore--> det brukar väl vara typ äggvite-flytningar runt äl va? så kanske just nu... sexa på säger jag. för säkerhets skull... :P
    tack du.. ja det är ju det.. "bara" 4 dagar kvar nu..  om bebis kunde förstå det oxå..  *mutter*
    Längtar efter skatten i magen..
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-28 14:04:08 följande:
    haha du får ut och springa eller nåt... :P
    haha... mjo du..  hur de nu skulle gå..
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-28 14:17:45 följande:
    njae det vet jag inte... och inte har ni några trappor heller...
    haha. nej.. bara den lilla upp till dörren då. .. 

ska ta mig i kragen å damsuga lite snart.. kanske sätter fart på nått.. å sen ner å handla på det. så..
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-28 14:23:07 följande:
    och kanske en promenad i skogen? :P
    nja... önskar att jag pallade det. men jag gör ju inte ens det.. tar mig ned till brevlådan å tillbaka...
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-09-28 14:46:37 följande:
    attans...
    så då var huset damsuget å klart..   nu paus med vatten.. är ju bra tecken att man inte klarar av å göra så mycket innan man får ont ont iallafall..
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-29 22:12:14 följande:
    Jag kommer bli ärligt förvånad om vi inte lyckas denna månaden.. Dels så har vi haft sex regelbundet, och dels så har jag haft mycket mer äl-symptom än jag någonsin har haft. Vanligtvis har jag bara ont i äggstockarna och trådiga flytningar. Ja, för det mesta har jag inte ens trådiga flytningar. Men denna månaden har jag förutom trådiga flytningar o ont vid äggstockarna, känt spänningar i brösten, och ont o haft "värmekänningar"  i korsryggen. Det har varit så att jag undrat om jag inte är gravid i stället för att ha äl... Så om vi inte lyckas denna månaden kan man verkligen säga att det krävs MYCKET för att lyckas bli gravid...
    det gör det..  jag vet..
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-30 09:48:15 följande:
    Hoppas du har rätt.. *ler* Ska testa mig på sönd efter att vi kommit hem från Spanien, om mensen inte kommit tills dess. Om jag ens kan vänta så länge om mensen inte dykt upp när vi är i Spanien.. Tror att vi kommer hem någon gång på em på lördagen, och har mensen inte kommit tills dess så..... Åh vad jag hoppas o vill! Längtar efter att få uppleva en graviditet igen, och det hade varit underbart med en liten juni bebis
    ja. .alltså jag vet inte om det har tagit sig. men jag hoppas för din skull... det jag mer menade var att jag vet att det krävs mycket för att bli gravid... 
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-09-30 09:53:11 följande:

haha ok.. Har ingen koll på hur många gånger vi har haft sex sedan vi började försöka, men knappasrt 160 *ler*

Åttan skrev 2010-09-30 09:51:24 följande:
    ja. .alltså jag vet inte om det har tagit sig. men jag hoppas för din skull... det jag mer menade var att jag vet att det krävs mycket för att bli gravid... 

Jasså det var så du menade...

Jo precis.. det är inte bara...
  • Åttan
    Cornelia13 skrev 2010-09-30 12:22:43 följande:
    MiAmore: Hoppas ni får en härlig resa till Spanien ska hålla mina tummar för att det gått riktigt bra denna gången

Jeskan: Passar på att lyckönska dig nu, för vilken dag som helst så kan du ju ligga där med miraklet i dina armar, är såå nyfiken så vad ska då inte du vara

Jakeline: Man ÄR tröttare med andra, själv var jag helt död hela grav kändes det som, orkade inte många knop. Känner ungefär samma sak nu...

Annars är det mesta bra, dras med min förbaskade ischiasnerv som trilskas med mig men förhoppningsvis ska vi ta oss råd så att jag kan få gå till en kiropraktor vid nästa löning, vid denna var det bara att glömma det, alla räkningar tenderar att alltid komma samtidigt, alla dessa udda man bara får sådär var tredje månad, dessutom kunde vi ju inte låta bli och köpa en ny vagn på babyland i Uppsala när vi åkte förbi där, den var nersatt 1000:- och fanns bara en kvar i svart som vi ville ha så där rök ju alla extra pengar för denna månad:-/
    Tack så mycket.. ja du jag el vi är mycket nyfikna på vad det är för en liten filur som gömmer sig imagen..

Inge kul att gå å ha ont.. hoppas att det lättar snart för dig..   Å har ni stannat till i Uppsala.. att du inte pep till då.. el det kanske du gjorde fast ja missat..
  • Åttan
    Cornelia13 skrev 2010-09-30 16:26:03 följande:
    Jo vi stannade till i Uppsala för att gå på Ikea, blev dock bestämt samma dag vi åkte hem från Trosa så tanken slog mig men då var det ju försent, du får skicka mig ditt mobilnr så kan jag ju skicka sms om tillfället uppkommer igen. Vi kommer ju med all säkerhet åka ner till Trosa nångång i december. Hade ju varit skitkul att få träffa dig!
    skickat..
Svar på tråden Här peppas det, del 9