MiAmore skrev 2011-07-04 14:47:09 följande:
Jag fick tyvärr inte höra hjärtljuden på inskrivningen  

Hon sa att det var för tidigt. Jag fick ju höra det på inskrvningen med Milo, och då var jag bara i v.9 tror jag det var. Det var svårt att hitta och vi lyckades bara höra det i ett par korta sekunder, men iaf.. Men, jag orkade inte "bråka" om det. Fick iaf tid till rul  

Ska dit den 11 aug. En halv evighet tills dess känns det som *ler*
Mindre än en månad kvar nu då! Hur mår du?
Jakeline, har varit dålig på att följa din blogg på senaste (eller allas bloggar för den delen). Hur har ni det?
Vi har varit iväg på "Sverigeturné". Huvudmålen var möhippa i Göteborg och kusinträff (Ludvig & hans kusin Anton) i Lanskrona, men vi hann med ett stopp på Camping i Kinnekulle innan möhippan och ett stopp i Varberg hos makens systers mans pappas lantställe (någon som hängde med?! hehe) och Ullared innan Landskrona. Jo, just, en dag i Malmö hos min systerdotter och hennes dotter och man innan hemfärd hanns också med.
Det mesta var kul och bra, förutom att vi planerat att träffa Ludvigs kusin mer än vi gjorde. Antons mamma påstod att han var sjuk för att vi inte skulle kunna ha trevligt tillsammans. Vi blev benådade en stund och fick leka hemma hos dem i några timmar, men tyvärr fick han inte vara hos sin pappa som planerat eftersom Anton både hade 40-graders feber och hade kräkts... Tycker man borde se lite matthet och glansiga ögon hos någon som har dem symptomen, men han var frisk som en nötkärna! Så synd när vissa föräldrar förstör för sina barn på det sättet