Här peppas det, del 9
Jag har vabbat två dagar den här veckan och maken en. Men nu har skrutt återvänt till dagis och hostan börjar ge med sig. Han var ju hemma för ögoninflammation plus redig förkylning. 
Nu vet även mina arbetsgivare att de behöver hitta en vikarie  till i maj. vi var där på möte igår om entreprenaden så nu hoppas vi att kommunikationen ska bli bättre och de verkligen har tagit till sig våra synpunkter gällande de backupper de skickat till oss tidigare. 
vi körde inte med någon metod den här gången för att bli gravida. Vet ju hur det blev förra gången. Nu blev det mer spontant och det fick komma när det ville. visst, man hann bli frustrerad men när vi verkligen tog tag i sexandet så gick det ju ändå relativt snabbt.  
  Jag har aldrig kört med ÄL-tester men jag tempade ju förra gången och det blev bara helt fel. Inget att rekommendera. 
Skönt att de ersätter, Miniluvan! Vi kommer nog inte köpa en syskonvagn. Éomer kommer ju vara så pass stor när liten kommer så jag tror vi klarar oss med en sådan åkbräda och baby björnen. Men det kanske känns annorlunda när man väl är där. :P Att vi bor på tredje våningen utan hiss gör ju det lite knepigare, liksom.