Här peppas det, del 9
Dem håller ihop, men det blir inga långa broar av dem precis, kan dra dem en halv cm knappt.. Har förvarnat gubben iaf att jag kommer väcka han när jag kommer hem  ![]()
Dem håller ihop, men det blir inga långa broar av dem precis, kan dra dem en halv cm knappt.. Har förvarnat gubben iaf att jag kommer väcka han när jag kommer hem  ![]()
Jag är ganska säker på att jag har äl typ idag.. Flytningarna igår var blandade med vita "filmjölksliknande och ägglossningsflytningar", och idag har jag väldigt ont i båda äggstockarna. Lyckades få till det med mannen igår kväll/natt så nu hoppas jag bara att det lyckats  ![]()
Jag misstänker jag att hade äl antingen igår eller idag. Hade riktiga äl-flytningar igår, kunde göra en halv dm nästan, lång bro, och hade ont i äggstockarna hela dagen. Jag har dock fortfarande ont i äggstockarna, så därför är jag osäker på om min äl skedde igår, eller om den är nu. Tänkte hoppa på guben ikväll o hoppas att vi får till det. Annars får jag hoppas att vi lyckats pricka o lyckats ändå, hade ju sex sent (runt 23:30 typ) i måndags kväll. Så efter ikväll är det den låånga väntan på bim. Tur att man åker till Spanien på lörd ;-p
När jag tänkte efter lite så kom jag på att den månaden jag blev gravid med Milo, så hade jag inte äl förens någon dag EFTER att jag haft dem trådiga äl-flytningarna. Så jag ska faktiskt ta det lite lugnt och inte hoppa på guben förens imorgon och sedan hoppas på det bästa  ![]()
Jag kommer bli ärligt förvånad om vi inte lyckas denna månaden.. Dels så har vi haft sex regelbundet, och dels så har jag haft mycket mer äl-symptom än jag någonsin har haft. Vanligtvis har jag bara ont i äggstockarna och trådiga flytningar. Ja, för det mesta har jag inte ens trådiga flytningar. Men denna månaden har jag förutom trådiga flytningar o ont vid äggstockarna, känt spänningar i brösten, och ont o haft "värmekänningar" i korsryggen. Det har varit så att jag undrat om jag inte är gravid i stället för att ha äl... Så om vi inte lyckas denna månaden kan man verkligen säga att det krävs MYCKET för att lyckas bli gravid...
haha ok.. Har ingen koll på hur många gånger vi har haft sex sedan vi började försöka, men knappasrt 160 *ler*
Jasså det var så du menade...