Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

Cornelia: Jadå, vi ska ha det undebart i Spanien. Och underbarare kommer det bli där, om mensen håller sig väck också *ler* Hur går det annars för dig, bortsett från ischiasnerven? Vilken vecka är du i nu?

Jakeline: Ja bara det inte är tredje SERIÖSA försöket gillt, för att då är det kört denna månaden Tungan ute
  • MiAmore

Imorgon bär det av till varmare breddgrader för oss, och när vi kommit hem vet jag om jag är gravid eller inte.. Håll tummarna för att mensen INTE kommer när vi är i Spanien. *ler* Jag har fortfarande ömma bröst (som värker till i mellanåt), värker i underlivet, ont i kors/ländryggen, spänner i tjejmagen, molande mensvärk (började idag) och slö i benen. Slö i benen har jag varit hela veckan, detta brukar jag bara vara en dag-samma dag, som mensen kommer..

• MiAmore

Jag kom precis att tänka på en sak som hände igår kväll när jag gått o lagt mig. När jag var gravid, ville vår katt alltid ligga på min mage. Detta har jag inte gjort en enda gång sedan jag fått Milo. Men igårkväll la han sig på min mage o låg där enda tills jag vände på mig.. Undrar.. ?

• MiAmore
    Åttan skrev 2010-10-01 13:23:55 följande:
    Kraftiga förvärkar är det här idag.. hela tiden..  se om den lilla behagar sätta igång nått idag..
    Spännande! Håller tummarna för att h*n kikar ut idag då!
  • MiAmore

Hemma igen efter en helt underbar vecka med 25-35 grader varmt och bad i medelhavet varje dag. Längtar redan tillbaka till palmerna o havet.
    Jag hade lite senare äl än beräknat, så jag hade/har inte bim förens någon gång mellan fredag-idag. Vaknade med "nu kommer mensen snart" känsla, så jag har inte grav testat mig idag som jag annars hade tänkt. Men har jag inte mer menskänsla under resten av dagen o om mensen inte kommit ikväll, kommer jag testa mig då. Hur har det gått här? Fler plus?

Jeskan: Vad jag förstår är bebisen kvar i magen fortfarande?? Vilken envis rackare..

• MiAmore
    jakeline skrev 2010-10-10 15:56:48 följande:
    haha du får säga till att du är sugen, det brukar få fart på dem... :-P

välkommen hem Miamore... trist med minus...

Här verkar jag har blivit av med det värsta illamåendet för nu! de värmländska skogarna gjorde mig nog gott!
    Skönt att du verkar ha sluppit illamåendet nu. Vilken vecka är du i nu?
    Åttan skrev 2010-10-10 17:28:41 följande:

Nee det stämmer Miamore, ingen bebis änsålänge.. envisa unge..

välkommen  hem.. men vad tråkigt med minus..  se om mensen kommer då el om du får testa dig igen. Kram

Hur många dagar är du över nu?

Ja har mensen inte kommit tills på onsd så testar jag igen då. Jag har fortfarande väldigt ömma bröst, och jag har inte haft några "nu kommer mensen snart" känningar sen i morse
  • MiAmore
    Jakeline: Jo det kan ha varit så att jag testade mig för tidigt. Är inte helt 100% på exakt när jag hade äl egentligen, men den var ju ovanligt sen så.. Har fortfarande ingen antydan till mens. Igår morse hade jag en "halv svag" känsla av att "nu kommer mensen snart". Men sedan dess har jag inte känt av att mensen är i antågande på något sätt. Inte ens flytningarna har ändrat färg på något vis. Jag hade en liiiten brun fläck i trosan två dagar på raken i torsdags o fredags tror jag att det var, men sedan dess har det inte kommit mer bruna flytningar. Har fortfarande ont i brösten, känner mig svullen om magen (känns som att jag inte kan andas fullt ut, som att det tar stopp), ont i ryggslutet i mellanåt,  och känner mig öm i underlivet. I morse valde jag att stanna hemma från jobb pga att jag kände mig yr, frusen och illamående. Klöktes tre gånger på en halvtimme typ. Mår bättre nu men känner fortfarande mig lite vimmelkantig. Just nu växlar mina känslor väldigt mycket mellan förhopping och förtvivlan.
    Vecka 10 för dig.. Då närmar du dig den magiska gränsen med stormsteg
  • MiAmore
    Åttan skrev 2010-10-12 20:13:03 följande:
    Det kommer ska du se.. förr el senare!
    Ja men just nu är jag rädd för att det ska ta lika lång tid som det gjorde med Milo, och orkar jag verkligen det?
Svar på tråden Här peppas det, del 9