Här peppas det, del 9
Cornelia: Jadå, vi ska ha det undebart i Spanien.Jakeline: Ja bara det inte är tredje SERIÖSA försöket gillt, för att då är det kört denna månaden

Imorgon bär det av till varmare breddgrader för oss, och när vi kommit hem vet jag om jag är gravid eller inte.. Håll tummarna för att mensen INTE kommer när vi är i Spanien. *ler* Jag har fortfarande ömma bröst (som värker till i mellanåt), värker i underlivet, ont i kors/ländryggen, spänner i tjejmagen, molande mensvärk (började idag) och slö i benen. Slö i benen har jag varit hela veckan, detta brukar jag bara vara en dag-samma dag, som mensen kommer..
Jag kom precis att tänka på en sak som hände igår kväll när jag gått o lagt mig. När jag var gravid, ville vår katt alltid ligga på min mage. Detta har jag inte gjort en enda gång sedan jag fått Milo. Men igårkväll la han sig på min mage o låg där enda tills jag vände på mig.. Undrar.. ?  ![]()
Hemma igen efter en helt underbar vecka med 25-35 grader varmt och bad i medelhavet varje dag. Längtar redan tillbaka till palmerna o havet.  

Jag hade lite senare äl än beräknat, så jag hade/har inte bim förens någon gång mellan fredag-idag. Vaknade med "nu kommer mensen snart" känsla, så jag har inte grav testat mig idag som jag annars hade tänkt. Men har jag inte mer menskänsla under resten av dagen o om mensen inte kommit ikväll, kommer jag testa mig då. Hur har det gått här? Fler plus?
Jeskan: Vad jag förstår är bebisen kvar i magen fortfarande?? Vilken envis rackare..
Kunde inte hålla mig tills ikväll. Det blev så negativt det kan bli  ![]()
Nee det stämmer Miamore, ingen bebis änsålänge.. envisa unge..  

välkommen  hem.. men vad tråkigt med minus..  se om mensen kommer då el om du får testa dig igen. Kram
Happ.. Så var man åter igen endast skenis.. *suck* Hade verkligen  hoppats och velat att det skulle ha tagit sig denna månaden.  
  Fan  ![]()