Här peppas det, del 9
Cornelia13 skrev 2011-03-24 14:47:03 följande:
Tekla och MiAmore: Tackar som frågar!! Jo tack nog är det skillnad  allt men det beror nog mest på att vi varit bortskämda med väldigt lätta bebisar innan och Freja är inte lika enkel om man säger så. Hon har lättare kolik och när hon är vaken vill hon väldigt gärna bli buren dessutom kräks hon hela tiden vilket vi verkligen inte är vana vid sen har Minde börjat komma i 2 års trotset och slåss och på det har vi en 5- åring som retas hela tiden så med andra ord det är fullt upp dagarna i ända. De går väldigt fort dagarna och redan nu är jag trött på nerspydda kläder och att tvätta, herregud vad tvättmaskinen får jobba. Maken har dock lovat mig en torktumlare, men när???? Nånstanns i detta kaos ska jag försöka få tid till mig själv och börja träna då jag och min vän återigen anmält oss till tjejvättern dessutom ska jag vara brudtärna i juli och vill inte vara i detta skick då, förvisso väger jag mindre nu än vid inskrivningen men fortfarande för mycket. Ja herregud, hur får man ihop vardagslivet egentligen?? Håller mina tummar stenhårt för er två nu!
 Nej januari barn är inte allt fel faktiskt *ler* Och, nu har jag faktiskt en motivation till att inte vara så fokuserad på att bli gravid. (se hur länge det varar..