Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Här peppas det, del 9

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LUDVIG!

OCH GOD JUL allihopa! Tomte

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Vet ni vad tjejor? Jag fick pos utslag på äl-testet idag på självaste julafton! Det måste väl ändå betyda något?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

På gubens initiativ fick vi faktiskt till det idag också Två dagar på raken, det tillhör inte det vanliga här hemma Har ont som sjutton vid båda äggstockarna och vid livmodern idag, så jag hoppas att ägget ska släppa idag. Släpper det idag innebär det Bim på sonens födelsedag Skrattande

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-12-25 14:09:28 följande:
    håller tummarna!  

v 20 för mig idag... halvvägs! :P 
    Håll dem hårt!

Oj, redan halvvägs?! Jisses vad tiden går fort! Tycker att det var nyss du plussade? Drömmer
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Cornelia: Om tempen stiget imorgon bitti, dvs äl idag isf, så tror jag nog tyvärr inte att någon av oss, eller åtminstone inte guben min, orkar ha sex imorgon också. Har som sagt redan haft sex nu två dagar på raken (igår o idag), och det är mer än vi lyckas få till *ler smått* Men ska försöka få till det på månd om vi orkar Tungan ute

Förstår att det är tungt, är du väldigt stor?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Min temp är fortfarande låg, men den höjdes med 0,1 grad i morse till 36,6. Vet inte om det ska räknas som att äl var igår eller inte. 36,6 är lågt som sagt, men den har legat på 36,3-36,5 hela veckan, har inte varit uppe i 36,6 på hela veckan. Så jag vet inte vad jag ska tro. Ska ta ett äl test om någon timme för att se om det fortfarande visar pos eller inte. Visar det inte pos borde jag ha haft äl igår. Eller vad tror ni?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Neg äl test idag, så tar den svaga höjningen som att jag hade äl igår. Bim på sonens 2 års dag, hoppas det betyder lycka Skrattande

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Min man måste ha ätigt något väldigt stimulerande eller något sådant denna helgen.. Jag kom hem från jobb för en stund sedan, och då kommer han ner, pigg och glad och ger mig en lång varm kram o säger "jag vet inte varför, men av någon anledning är jag väldigt kåt".. Jag var ju inte sen att haka på så klart Så TRE dagar på raken har vi fått till det nu! (varav det är guben som tagit initiativet till två av dem)  Det lyckades vi nog knappt ens med innan vi fick barn Så nu har vi verkligen täckt upp det ordentligt denna månaden

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-12-27 11:05:52 följande:
    härligt MiAmore!

Här blir det födelsedagsfirande nr 1 i morgon. :) Julafton nr 2 var i går och då fick han en duplo bondgård och blev så glad! Kunde inte öppna förpackningen snabbt nog. Får lite mer julklappar på sitt tredje födelsedagsfirande av morfarn (som jag fortfarande inte är vän med trots att han knappt fattar det själv...) och andra vänner vi byter julklappar med.  
    Nu har jag tom. haft äl enligt fertilityfriend, så nu är äl officiellt över för denna gången och vi har verkligen gjort allt vi kunnat för att lyckas

Mycket födelsedagsfirande för er nu ja Hur är det, är det idag han fyller år?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jakeline skrev 2010-12-27 15:42:32 följande:
    nej på onsdag den 29e
    Ok, var inte HELT ute o reste iaf
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Här peppas det, del 9