Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline

Här peppas det, del 9

Miniluvan skrev 2010-05-31 09:04:14 följande:
    Det blev lite fel tror jag när jag skrev innan, min svägerska anklagade inte mig för branden men däremot för allt annat skit ni kan tänka er. Jag var en kall och elak människa som är alldeles för överbeskyddande mot Bastian. Dessutom sa hon till min syster i ett mail och hon tyckte att jag skulle lägga min tid på att vara trevlig mot henne, hennes mamma och syster istället för att ordna en examensfest åt min man. Har ni hört något mer egoistiskt? Det är väl klart att min man går före dem.
    ja totalt fel! man gifter sig liksom inte med familjen... visst man får den på köpet, men fa van?! Borde de inte vara glada för att du gör något för broder och son?!
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-20 21:32:06 följande:
    Tack Ja ganska snart.. Vi väntar ett tag ändå, och börjar inte förens i sept-okt som vi pratat om innan
    det kan ju vara bra om du väntar ett tag efter du skrivit på papprena... känns lite snällare. :P

här blir det ju inget oavsätt.. hmf. Måste nog ta och ta verkstaden lite mer seriöst om Éomer ska bli storebror snart..
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-20 22:11:51 följande:
    haha, ja det hade inte känts så snällt att skriva på papperna denna månaden, och sedan tala om i juli eller aug att jag är gravid

Tråkigt att det inte tar sig för er. Ni har väl försökt rätt länge nu?
    jo, men det är svårt att vara riktigt aktiv i verkstaden när man har en liten som ibland tycker att han ska sova mellan oss :P Men, de säger ju att mirakel tar tid :P Det är ingen panik heller... Det känns rätt okej att inte vara gravid nu... födelsdagskalas och så där så...
  • jakeline

Vad kul Miamore! Det där med att försöka aktivt är inte helt lätt har jag märkt... speciellt inte om man försöker att köra lite spontant. :P men men det blir när det blir. Är rätt säker på att det inte blev något den här gången heller, men konstigare saker har ju hänt. BIM i helgen...

• jakeline
    MiAmore skrev 2010-07-06 17:57:30 följande:
    Ja det känns skönt och läskigt på samma gång
    hehe, ja fast spontant och aktivt vet jag inte om det är riktigt samma sak.. *flinar* Inte för mig, iaf. Lycka till i helgen då! Tänk.. Snart dags att tänka på "bim" o sådant igen... *s*
    alltså vi försöker ju aktivt bli gravida, men utan att räkna dagar och sådant, alltså spontant :P haha... hur det nu går i hop. Just nu är det bara för varmt och kletigt för att ens tänka på att hålla om varandra... ick. :P
Svar på tråden Här peppas det, del 9