- 

Hård körning på g.. härligt..MiAmore skrev 2010-09-17 13:22:53 följande:Här känns det som att apiforcen gör något i min mage. Det känns inte hela tiden, utan kommer o går. Har gjort det nu dem 3 sista dagarna. Vad jag inte visste var att bidrottninggele tydligen ska/kan hjälpa till att få en lite kortare mens cykel. Så jag räknar med att jag bör ha äl någon gång mellan tisd-fred nästa vecka. Vi har börjat "mysa" var annan - var tredje dag redan. Tar det lite små lugnt denna veckan (men har ändå fått till det 2 gånger denna veckan redan
 ), men nästa vecka kör vi på ordentligt med sex var annan dag - var tredje dag, förutom när jag bör ha äl enligt min senaste cykel, vilket jag bör ha på fred. Tänkte försöka få till det två dagar på raken då, dvs fred och lörd.
  skönt att du känner att det händer nått i kroppen..  
                     - 

Ja.. BM tror att krabaten som gömmer sig i magen min väger mellan 3,2-3,6 så det blir nog inte någon mini bebis här..MiAmore skrev 2010-09-17 13:50:34 följande:Jag gick upp runt 19 kg har jag för mig det var, med Milo.. Men, sedan var ju Milo också ganska stor när han föddes, plus att jag hade rätt mkt vatten i kroppen pga havandeskapsförgiftningen. Hoppas på att inte gå upp lika mycket nästa gång.Åttan skrev 2010-09-17 13:44:06 följande:Hård körning på g.. härligt..
 skönt att du känner att det händer nått i kroppen.. 
Ja nu hoppas jag ju bara att det verkligen händer något i kroppen, så att det inte bara är inbillning för att jag så gärna vill *ler* - 

"normalvikten" på nyfödda bebisar brukar väl ändå ligga runt 3,5....MiAmore skrev 2010-09-17 16:01:48 följande:Det är rätt litet iofs skulle jag vilja säga. Inte ovanligt litet sas, men absolut ingen stor bebis - 

ja en normalstor å det är jag glad för.. där av jag skrev att det troligtvis inte bor någon "mini bebis" i magen min.. det har jag varit rädd för iom att jag gått upp så lite...MiAmore skrev 2010-09-17 16:30:34 följande:Ja precis, så mao är det ingen stor bebis du har i magen. Mer en "normalstor". Stora bebisar är enligt mig iaf, 4 kg o uppåt - 

Jag trodde för ett tag att jag skulle få åka in i natt för jag hade värkar hela em igår å hela kvällen/halva natten men sen så POFF gick de åter när jag låg å vila/ sov... irriterande må jag säga.. ska det komma igång så kan det lika gärna komma igång ordentligt tycker ja..
 - 

jag vet.. bebis har ätit av mig.. har varit mycket smalare i mig själv under graviditeten än vad jag var innan jag blev gravid..jakeline skrev 2010-09-18 11:46:48 följande:fast det beror ju bara på att du delat med dig generöst till bebben. Det sa iaf min BM när jag knappt gick upp alls i början. blev ju bara typ 10 kg allt som allt.
                     - 

tråkigt att det blir så på en gång.. men han kanske samtidigt känner lite prestationsångest.. att det ska ta tid innan ni blir gravida igen.. kanske är en av anledningarna..MiAmore skrev 2010-09-21 14:28:47 följande:ja det känns jätte trist. Just nu känner jag att jag knappt vågar "hoppa på han öht". Han vill kanske inte? Jag körde en "luring" med han igår. Skickade ett sms till han där jag skrev "jag drömde en dum och tråkig dröm i natt. Jag drömde att du inte ville ha fler barn". Till svar på detta fick jag "ja det var väldigt dumt. Sluta med sånt!" Skönt att få höra det iaf *ler*
tråkit är det iallafall..
Här har jag inte fått nått sen i december... är ett TAG sen om man säger så..
                     - 

va fan.. jag svarade ju er igår.. men det inlägget verkar som bortblåst..
Anledningen till att vi inte har haft sex sen i december är för att i januari så gick jag under behandling å då har jag noll lust.. sen blev jag ju gravid å då ville inte jag ha nått innan v 12... sen efter det så har sambon tyckt att det känts konstigt att ha fullbordat sex med vetskapen att vårt barn legat där inne i magen å nu på senare tid att det känts konstigt för att stora magen varit i vägen... JAG därimot har varit mer pilsk under graviditeten än vad jag brukar vara.. så det har då varit lite trist för min del.. MEN vi får väl försöka ta igen det sen när vi landat i föräldrar rollen..
 - 

jaa.. men det har jag gjort..MiAmore skrev 2010-09-22 17:24:25 följande:Du får hälsa guben att han inte kommer åt bebisen med snoppen om det är det han oroar sig för

Jag var också väldigt kåt när jag var gravid. hehe
   har försökt att intala honom att det inte är någon som helst fara.. men nej det känns konsigt tycker han..  Å nu ´har jag ju gått så långt å har ONT så nu vill inte ja ha... 
                     - 

Miniluvan; Jag HOPPAS att jag får bebis innan du kommit hem igen.. du förstår nog vad jag menar..
  gå in å kika på min FB sida får du se.. såå irriterad på vissa så kallade kompisar...  Härlig med semester.. 2 veckor dessutom..  njut nu..  

Miamore: trist att du verka ha missat älen.. eller så kanske den inte har varit ännu.. skönt att även ni ska iväg ett tag till värmen..