• pluppiz

Kurskoder

Undrar om det är samam kurs men olika kurskoder på psykologi a

Ps200 och ps1201  Är det samma eller är det helt olika kurser?

• Svar på tråden Kurskoder
  • Ungmamma83

Hittar bara att Ps1201 är Psykologi A. Den andra kurskoden hittar jag inte som kurskod, är du säker på att den är rätt skriven?

• pluppiz

Ja ps200 det är jag säker på, men de var 02 som jag gick ut. Så tänkte om det är samma kurs men att jag har en gammal kurskod.ller om jag måste gå denna kursen också..

• Ungmamma83
    pluppiz skrev 2010-01-31 15:57:14 följande:
    Ja ps200 det är jag säker på, men de var 02 som jag gick ut. Så tänkte om det är samma kurs men att jag har en gammal kurskod.ller om jag måste gå denna kursen också..
    om du läste psykologi a med den kurskoden så är det samma. men eftersom det var 02 du gick så har de nog ändrat kurskoden.
  • pluppiz

okej, så då om jag förstår det hela rätt så är det samma kurs? Men 1201 har 50 poäng medans när jag gick var det bara 40..hm

Jag vet inte om jag måste åka till skolan i mrogn elelr inte. tio mil enkel så känns mindre kul att åka i onödan..

• Ungmamma83
    pluppiz skrev 2010-01-31 16:02:47 följande:
    okej, så då om jag förstår det hela rätt så är det samma kurs? Men 1201 har 50 poäng medans när jag gick var det bara 40..hm Jag vet inte om jag måste åka till skolan i mrogn elelr inte. tio mil enkel så känns mindre kul att åka i onödan..
    40p kan den nog inte ha varit på. tror nog den var på 50p. men kan du inte ringa skolan istället för att åka dit.
  • pluppiz

Ps200 var 40 poäng står på mina betyg. Det kanske är en annan kurs trots allt. Ja jag hade gärna ringt, men hinner inte ringa innan lektionen är. Jag får helt enkelt åka dit, får plugga annat om jag åker dit i onödan=) Men tack för hjälpen i alla fall

Svar på tråden Kurskoder