Inlägg från: lilla p i världen |Visa alla inlägg
  • lilla p i världen

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

grattis carrots - så skönt att hon äntligen ville ut! och vilket tufft namn hon fått :)

• lilla p i världen

stort grattis till jassi83 och tokhannah!

kaksmulan - vi kom oss heller aldrig för att fara till fotografen så vi tog en hemknäppt bild, från samma photoshoot som min profilbild här fantasifullt nog :D det var så svårt att arrangera ett bra familjefoto hemma. både jag och pappa mattias fastnar dessutom dåligt på bild :) men jag är lite avundsjuk på alla andra som varit och tagit så fina foton - himla kul att ha kvar sen!
  • lilla p i världen

grattis citronmelissen! jobbigt med så orolig start men skönt att det redde upp sig och ni fått åka hem. hoppas ni mår bra!

det blir ingen syjunta/fika för mig på onsdag - krockar med min bvc-tid.. :(
  • lilla p i världen
    lillaspindeln - så skönt att höfterna ser stabila ut nu - grattis!

pingulina - usch och fy för kolik. astrid hade också problem med magen i början, med både läskiga diarréer och mycket skrik, men hon är bättre nu (peppar, peppar). jag har nu i över en månads tid uteslutit mjölkprodukter så kanske är det det som hjälpt oss. 
    grattis annala till tösen! vilken dramatisk förlossning - tur vi har tillgång till bra vård här:) hoppas ni och lilltjejen får må bra! 
    grattis till er andra som har fått bebisar också - här föds det ju så hejvilt så jag har  tappat kollen på vilka jag grattat :)
  • lilla p i världen

hej! är det nåt fika/syjunta på mekka i morgon? någon som ska dit? vi hade nog tänkt pallra oss dit om det blir nåt :)

• lilla p i världen
    pingulina - det stämmer bra! får inte fram nåt ansikte på dig men visst låter det bekant att ida hade en kompis som hette annika och var finlandssvenska :)
  • lilla p i världen

grattis tora till gunnar! han hade verkligen bråttom ut när han väl kom till skott :) skönt att ni mår bra!

stort grattis också till förtjust och veganmaria! nu kommer ju bebisarna på löpande band :D
    jag fikar också gärna på onsdag! tid spelar ingen roll för mig. 
  • lilla p i världen
    FIKA PÅ MEKKA, ONSDAG KL. 14.00

Emma och Klara (Thelma82) kanske
    Anna och Tove (lillaspindeln)
    Sofia och Amanda (sofiaah)
    Anna och Stella (skogsblomma)
    Sofia och Astrid (lilla p i världen)
  • lilla p i världen

tack för trevligt fika igår tjejer! det var så kul att träffa er alla igen och se era söta bebisar.{#lang_emotions_smile}

• lilla p i världen

låter trevligt med fika. vi ska ju på bio så jag är lite osäker på om det blir för mycket för astrid med fika också. beror på hur det funkar med sömn och mat under bion. astrid har börjat tjorva en del vid amningen senaste tiden, hon verkar okoncentrerad och ofta skriker hon och protesterar, speciellt om det är folk och rörelse runt om. hon äter nästan alltid bra hemma om vi går ifrån och sätter oss i sovrummet. 

jag skriver iaf upp mig för fikat med ett kanske bakom. 
    Fika hos Sussieluskan, onsdag kl 13.30
    Sofia & Amanda (sofiaah)
    Anna & Tove (lillaspindeln)
    Maria % Myra (Veganmaria)
    Anna & Stella (Skogsblomma)
    Erika & Nike (Knottet1)
    Josefin & Henry (Förtjust)
    Sofia & Astrid (lilla p..) kanske
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4