anirahtak skrev 2010-03-08 21:31:51 följande:
Välkommen!! Vad roligt med nya ansikten i tråden..:) Har också pluggat i Umeå tiddigare och ska flytta tillbaka nu efter 2 år..;) Var har du bott här mellan?
Tack för välkomnandet! Det är skönt att få lite kontakt med andra som har nyfödda och att få läsa om lite små och stora problem som man kan känna igen sig i.
Jag överraskade mig själv när jag fick Signe genom att jag blev världens tiger mamma. Ville knappt lämna ifrån mig henne. Hade jordens hormon och känslostormar vilket gjorde att man inte kände igen sig själv. Johan fick det inte lätt!! Men nu tycks det har lättat, puh. Ngn som känner igen sig?
Katharina: Jag fick jobb i Sholm och har bott där i 2 år. Kommer egentligen ifrån Sundsvall och så gör min sambo Johan. Nu bor vi här pga hans jobb och egentligen har vi ingen annan anknytning till Umeå. Men det är väldans skönt att slippa pendla!!!
Umeå är en skön stad tycker jag med trevliga msk och rikt kulturellt liv om man jämför med Sundsvall. Har i och för sig inte bott i svall på många år men har ju vänner och familj där.
Kommer du ifrån Umeå och vart har du bott senaste 2 åren?