Inlägg från: VeganMaria |Visa alla inlägg
  • VeganMaria

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Ska vi skjuta på träffen till nästa vecka istället? Torsdag?

• VeganMaria

Här är det också väldigt mammigt just nu, och mer gråt än vanligt (Myra blev 10 veckor idag).

• VeganMaria

Och så får jag knappt lägga ner henne, hon är mer ledsen än glad nu..vill bäras runt typ hela tiden och sover max 30 min per gång om dagarna..

• VeganMaria

Förresten när tänker ni alla börja med smakportioner?
    En bekant till mig började redan vid 3 månader, men jag tycker mig ha läst att det är först från 4 månader man kan börja testa?

• VeganMaria

Hallå alla! Är det någon trevlig träff inplanerad till veckan, eller ska vi styra upp nåt? :)

• VeganMaria

Typiskt, missade min BVC-tid förra veckan pga förkylning så det blev ny tid på ons kl 14.30 så jag missar knytisen igen :/

• VeganMaria

Aha men kl 11 ja då hinner jag ju luuugnt :)

Adress till Jasmin?

• VeganMaria

Spännande, vi står 1:a i kö på en 4:a på Fridhem via Bostaden! De husen vid Blå Vägen som är rätt nya och i tegel och lite träpanel. De ser så fina ut på utsidan. Nån som vart in i nåt av husen?

• VeganMaria

Förresten så är det tydligen utförsäljning på Lilla Mirakel - butiken upphör och de ska satsa på webshop istället tror jag.

• VeganMaria
    Knytis hos Jasmin, onsdag kl.11:
    *Ida, Annie och Algot (tacopaj)
    *Lina och August (fruktsallad)
    *Sussie och Linus (Godis)  
    *Sofia och Astrid (mjölkfria hallonmuffins (eller köpes fikabröd om jag latar ur))
    *Maria och Myra (pålägg till bröd - hummus och mjukost)
    *Linda och Emil (bröd)
    *Anna och Mika (limekladdkaka + grädde)
    *Carro och Majlis(quinoasallad)
    * Tora och Gunnar (bröd)
    * Erika och Nike
    * Annika och Nilas (troligtvis en mjölkfri matpaj)
    *Anna och Stella
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4