-
Det låter ju också mysigt förstås! Är det alltid onsdagar kl 11 som gäller för barnvagnsbio?sofiaah skrev 2010-03-14 21:02:52 följande:Vad trevligt med fika hemma hos dig Sussiluskan! Jag kommer jättegärna, men hade tänkt gå på barnvagnsbio kl 11.00 på onsdag. Är det möjligt att vi säger kl 14 istället? Annars kan ju jag komma senare än ni andra såklart, men det kanske är fler som också vill gå på bio?
-
Lillap, Haha. Skam den som ger sig
Fika hos Sussieluskan, onsdag kl 13.30Sofia & Amanda (sofiaah)Anna & Tove (lillaspindeln)Maria & Myra (Veganmaria)Anna & Stella (Skogsblomma)Erika & Nike (Knottet1)Josefin & Henry (Förtjust)Sofia & Astrid (lilla p...) kanske
Emma & Klara (Thelma82) -
Fredag blir perfektSussieluskan skrev 2010-03-15 11:08:09 följande:Thelma82- promenad i solen!!! Funkar fredag för dig? Hade du lust att haka på öf på kyrkan? Det är på torsdag klockan 09.00-11.30? Du kan väl fundera på saken
Vi kan ju bestämma detaljer och så när det närmar sig.
Är tyvärr upptagen mitt på dagen på tors, men kanske kan titta förbi en sväng iallafall.
Vi ses imorgon! -
Oj vad jobbigt det låter! Men vad skönt att minstingen kryat på sig iallafall!citronmelissen skrev 2010-03-16 12:03:42 följande:Åh jag hade gärna kommit på fika men får vänta ett tag med det. Jag har haft mjölkstockning med hög feber. Dottern har varit sjuk i fyra veckor, nu frisk och så fick lilleman RS-virus och låg med syrgas och på sjukhus i nästan 2 veckor. Vi kom hem nu i fredags. Inte kul alls men nu börjar allt bli bättre. till råga på allt så fick jag örininflammation med spräckt trumhinna förra veckan så jag hör ingenting på ena örat men har ätit klart penicilinet nu så nu skall det väll snart bli bra igen. Huvudsaken är iallafall att lillgossen blivit bra igen. vi kommer dock inte träffa folk på ett bra tag då han ett tag nu framöver är extra känslig för bakterier men vad gör det att vara hemma nu när solen och värmen börjar komma. Vi får ta fika framöver istället.
-
Åååh. Klara TOTALVÄGRAR (minst sagt). Tror att hon kände av att jag blev lite stressad när hon inte ville äta och tiden tickade iväg.
Känns jättetråkigt då jag verkligen hade velat träffa er - men tror faktiskt att vi stannar hemma så att Klara får komma till ro igen.
Men hoppas att ni andra får trevligt och att det blir fler hemmafikan framöver!
-
Trotsade snöyran idag och tog mig ut promenad (dock av det lite kortare slaget). Min kondition är verkligen inte vad den en gång var, men det är bara att fortsätta ligga i...
Vad roligt att ni är så peppade på saker och ting, scrapbooking-studiecirkel låter ju jättekul! Skickade ett meddelande till dig, Maria.
Nu ska här tvättas, tjihoo.
Ha en trevlig kväll!
-
katharina - Vad jobbigt det låter! Det är verkligen elände när kroppen strejkar. Men glöm inte att allt kommer att återgå till det normala, Snart!
marriz99 - Jag tror absolut inte att du behöver oroa dig så länge Emmy faktiskt ökar i vikt. Småttingarna har ju sina tillväxtperioder osv. Men är du orolig att hon inte får i sig det hon ska kanske du kan prova tillmatning? Men jag tror absolut att BM skulle säga något om hon tyckte att viktökningen gick för långsamt!
-
Jo just det, en liten fråga bara... Nu har jag hört lite olika saker från olika håll...
Så, ni som har varit på barnvagnsbio: Måste man köpa biljett till bebisen också, eller "bara" till sig själv?
-
Men vad bra! Lät lite galet med en biljett till ett spädbarn, men man vet ju aldrig...lilla p i världen skrev 2010-03-22 19:17:31 följande:man köper biljett till sig själv bara, kostar som en vanlig biofilm runt 100 kr :)
-
Detta har ingenting med varken bebisar eller föräldraskap att göra, men är det någon här som tränar på Tenton på marieberg?? Undrar lite över gruppträningen, om det är bra ledare osv? Någon som vet?
Tänkte satsa på ett träningskort och är lite i valet och kvalet mellan IKSU och Tenton. Vet att IKSU har superbra gruppträning, men jag har å andra sidan gångavstånd till Tenton... Svårt!