Lindex Amningsbh, ris och ros önskas!
Ja, kort och gott! Jag har kikat på Lindex amningsbh och tycker de verkar bra, men som förstagångsmamma vet man ju ingenting. Så ni som har amningsbh vad tycker ni om den?
Ja, kort och gott! Jag har kikat på Lindex amningsbh och tycker de verkar bra, men som förstagångsmamma vet man ju ingenting. Så ni som har amningsbh vad tycker ni om den?
Hej!
Jag har läst på div sidor (vet ej vilka) och i forum att den skall tydligen vara väldigt bra ock skön. Jag skall köpa en sån denna vecka, om jag bara blir frisk från denna jätteförkylning jag åkt på... Den skall visst vara utan bågar, och jag tror att den jag tittat på kostar 179 kr.
Hejs!
Jag har bara provat dem, alla modeller de har...och alltså...det går ju bara inte! De är ju så jäkla osköna! Sitter konstigt och tuttarna trycks ut i armhålorna.... Är alla amningsbehåar så? Alla utan kupa verkar ha svårt att stanna på plats , vill glida ner plus göra brösten så fula som det bara är möjligt, grrr...
Jag har en från dem och gillar den inte. Den är lite vadderad så det ser snyggt ut i en tröja men axelbanden sitter för brett isär för mig...
jag kan ju tillägga att har du stor byst så är dem inget att ha,helt värdelösa...
Jag köpte en därifrån som inte var i bomull. Problemet tycker jag är att amningsskydden inte sitter på plats. Jag tyckte att bomullsbh:ar var allra bäst.
Jag köpte en därifrån som inte var i bomull. Problemet tycker jag är att amningsskydden inte sitter på plats. Jag tyckte att bomullsbh:ar var allra bäst.
Jag köpte en från Lindex ( iofs 2007,men ändå) innan min son kom och den är såå jäkla bra! Använder mest den.
Den är helt i bomull,ingen bygel och så himla skön.Kostade runt 170 kr.
På Gekås finns helt suveräna bh:ar för 89 kr. Jag tycker att de som är utan brodyr är bäst. Jag hade D-kupa.
Tack för alla svar! Jag har lite större bröst så jag kanske får tänka om... Sen har jag oxå läst att man ska ha utan bygel för att undvika mjölkstockning. Hrm, ska till Gekås om en månad så jag får nog kolla där... Men som sagt tack för alla era svar!
jag har köpt två olika från lindex som ja har tyckt va jätte bra (från v 15 typ till v 28) men nu när magen börjat bli högra så skaver dom enormt mycket under brösten. har nu köpt två från hm i bomull (2--pack för 199 som är 10 ggr skönare men de e klart dom e inte vidare snygga men iaf bekväma... och de ja tycker e problemet me alla dessa bhar e att de känns som om brösten ska trilla ur, asså att dom e för låga o täcker för lite el hur man ska säga. klart ja vill att dom vska va lite snygga o sexiga men nu täcker dom typ precis över bröstvårtan o då har ja ändå gått från 70 e (innan graviditeten) till 80 dd för att kupan ska bli så stor som möjligt...
Jag har köpt och testat massa olika amningsbehåar och den sista jag köpte är helt suverän och överlägset den bästa och skönaste. Den heter Bravado och är utan sömmar och med skumkuddar som man kan lägga in (eller ta bort) i bhån för att få en finare siluett. Den kostar lite mer än många andra, men för mig har den varit värd varenda krona. Jag var så nöjd med den första att jag köpte en till. Här finns info om den och storleksguide: http://www.bravadodesigns.com/product.asp?ID=859
Finns bla att köpa här: www.villamagnolia.se/ProductDetails.aspx
menar du den här? http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=2489339&styleid=2489337&path=3403475;3215210;3232575;3528387;492833 kanske den enda osm finns iofs...
Jag tycker den är superbra! Köpte flera stycken De är dessutom superbra som träningsBH, använder dem ff som det trots att det va 6 mån sen jag slutade amma och den egentligen är lite för stor, men den ger jättebra stöd ändå!
de ska finnas en i spets oxå på lindex som e jätte ssnygg, dock inte så bekväm längre... när magen e så hög... annars gillar ja den du har länkat till xoå men som sagt inte när magen e så hög...