J**vla förstoppning
Jag blir galen! (Och behöver beklaga mig)
Jag blir galen! (Och behöver beklaga mig)
Tja, jag tänkte att all den där maten jag äter måste ju ha tagit vägen ngnstans.... Och om det inte funkar med Laktulos uppifrån kanske det skulle funka med ngt nerifrån. Vilket det iofs gjorde, men det är rätt krångligt i mitt inte alldeles smidiga tillstånd...
Inte en blekaste :). Jag är inte så förtjust i havregrynsgröt i vanliga fall, men kan det få magen att funka så är det värt det. Tänkte ringa min BM imorgon och se vad hon säger, jag hoppas bara att blodvärdet åtminstone börjat stiga annars blir jag (om möjligt) ännu grinigare ;).
Tja, jag har ju 15 veckor på mig att pröva mig igenom hela sortimentet ;). Oh well, det reder sig väl på ett eller annat sätt.
Gröten låter mumsig, frågan är om jag kan få morgonpigghet på köpet? Jag älskar att sova på mornarna, så saker som tar mer än 2 min att plocka fram brukar strykas från menyn :).
Jag börjar undra Bettyblomman om det inte är ditåt det lutar. Vi får väl se hur nästa Hb ser ut. Hur lågt hade ditt sjunkit när de tog beslutet att ge järndroppet?
Det blir liksom lite pest eller kolera, eller i mitt fall förstoppning eller anemi... Men jag har inte ont, bebisen sparkar energiskt och jag mår inte illa längre så det är ju bra! Och nu när jag fått gnälla lite och läsa alla snälla svar så känns det bättre :).
Jippi!