• Meee

Phil & Ted syskonvagn del 17

Hur mkt tycker ni man kan betala för en classic? ligger ute en för 4300 känns lite högt pris eller är de ett ok pris?

• Meee
    babyfia skrev 2010-02-22 22:04:07 följande:
    Jag har Sport och säger ju såklart då att Sport är bäst . Det är som sagt en smaksak men det som fick oss att välja sporten var:- Längre syskonsits- Inte lika klumpig (vet inte hur mkt det skiljer i bredd på modellerna?)- Ville ha fotbroms, istället för i handtaget som viben har som lätt klickas i av sig själv dessutom- priset!- Andrahandsvärdet verkar vara bättre på sporten (om man jämför nypriset)De som har viben har ju såklart mer fördelar för den mot sporten, så testa vagnarna innan är mitt råd! En E3??!! Jag skulle aldrig ge så mkt! Inte ens för en begagnad sport. En ny Sport kostar ju 5000! Vad är det för tillbehör med?
    "Komplett med syskonsits, babylift, åkpåse, vind/regnskydd samt två original packväskor. Nyservad med nya hjullager och axlar." så står de
  • Meee

vi funderar på köpa en sport, och funderar vilka tillbehör man bör köpa. Måste man ha mjukliften till nyfödd eler kan man "bädda"? Hur är det med regnskydd, finns de ngt billigare alternativ än PT egna?

• Meee
    Någon som har tips om vilken annan modell av lift man kan  använda, gärna ett billigare alternativ
    LoppanL skrev 2010-02-23 13:22:01 följande:
    jag rekommenderar mjukliften, väldigt smidigt att "ta med sig" barnet i den, och framförallt tycker jag det är enklare att skjuta in mjukliften när syskonsitsen sitter ovanpå, än att försöka lägga bebisen rätt. Möjligtvis skulle jag fundera på om det fanns något annat märke med en längre lift, som passade, då p&t:s är rätt kort
  • Meee
    babyfia skrev 2010-02-23 18:04:38 följande:
    Meee: Jag har Babytravels mjuklift med avtagbar suflett. Kanonbra!! Sufletten har jag i varukorgen så jag inte glömmer den när vagnen används som singelvagn. Då vänder jag mjukliften och har Lias mot mig.
    vad kostar den på ett ungefär?
  • Meee

Vad använder ni för regnskydd till era vagnar? Förutom orginalet?

• Meee

Någon som beställt från pramworld eller liknande ställen och kan säga vad frakten hamnar på? Eller om ni har tips på andra billiga ställen i sverige. Har letat begagnat men verkar svårt hitta någon till vettigt pris.

• Meee
    kittel skrev 2010-02-24 17:23:36 följande:
    Jag köpte min VIBE från practical pushchairs men jag minns inte var frakten var, för det blev iaf billigare än i Sverige. Vad ska du beställa?
    En sport ev dash med syskonsists
  • Meee

E så glad! beställde en PT fr¨ån köpbarnvagn i onsdagskväll, nu ligger den på posten och väntar på mig..  Toppen leveranstid! Så de blir en premiär tur ikväll eller imorgon. Några tips? :)

• Meee
    LoppanL skrev 2010-03-14 12:18:49 följande:
    Vad lustigt, jag mailade för att fråga om fraktkostnad och fick då till svar att de inte fick sälja till Sverige.
    Jag har fått samma svar, de får inte sälja till sverige!
  • Meee
    anyXX skrev 2010-03-14 22:06:30 följande:
    Ok konstigt. mig nekade de men det var som sagt i höstas.
    Mig neckade dom för bara några veckor sedan..
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17